Terug naar overzicht
Hoi Samira, Doe maar lekker zoals je het wilt. Ik denk niet dat de mensen het jullie kwalijk zullen nemen als jullie de etiquette niet tot in de puntjes volgen! Onze uitnodigingen hebben we met Pasen opgestuurd en we trouwen einde juli, maar omdat het dan verlof is (en bouwverlof ook) wilden we zeker zijn dat we mooi op tijd waren zodat de mensen eventueel hun verlof konden aanpassen... Groetjes,Filipa
Hey, wij trouwen dezelfde dag en wij sturen ze op na het weekend van pinksteren. Zo heeft iedereen ze zeker voor de vakantie begint! Je weet maar nooit dat ze nog voor juli op reis vertrekken hé! Groetjes
wij houden ons ook niet aan de etiquette wij trouwen 10 september en zijn ondertussen ookal volop bezig met het versturen van onze uitnodigingen
Wij trouwen ook op 2/09/2011. Einde volgende week vertrekken de uitnodigingen. Allé dit weekend enveloppen ophalen en schrijven en begin volgende week zijn uitnodigingen er, dus einde van volgende week kunnen ze weg. Ifv vakantieperiode doen wij het dus ook vroeger dan 'normaal'. (maar wat is normaal hé) Tegen welke datum laten jullie bevestigen?
Op een week steekt dat ook niet, hé! Maar ze echt maanden van tevoren gaan versturen, zou ik niet aanraden. De kans is dan groot dat de mensen denken: 'Och, 't is nog veraf. Je weet maar nooit wat er nog allemaal gebeurt intussen, we leggen de uitnodiging nog even opzij en bevestigen later wel.' Met als gevolg dat het uit het oog geraakt en dat je nog heel wat mensen kunt nabellen of ze nu al dan niet komen...
@Joke : we laten tegen 1 augustus bevestigen. owkay dan stuur ik ze dat weekend op! Ben al blij dat ook ni iedereen de etiquette volgt :-) Groeten en merci allemaal
Hey Samira, Wij houden ons ook niet aan de etiquette! Wij trouwen 26 augustus en sinds vandaag zijn de uitnodigingen de deur uit. Met het vooruitzicht op het verlof (iedereen begint een reis te boeken, ...) wilden we toch zorgen dat er zoveel mogelijk mensen toch zouden kunnen komen. Wij laten ook bevestigen tegen 1 augustus. Tijd genoeg dus! groetjes