TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
10-6-2011
|
1-6-2011 10:55:44
Beste,
Waarom zouden krullen niet gaan? Jij vind het mooi, je man vindt het mooi, ... wat moet je nog meer hebben. Mijn haar gaat ook anders gedaan worden en wat opgestoken.
Veel succes met je voorbereidingen
Groetjes Nathalie
|
|
Nathalie
14-5-2011
|
1-6-2011 10:57:54
Hoi, ik heb normaal ook stijl haar, maar op mijn trouwdag had ik ook een halfopgestoken kapsel met krullen. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2010242424440&am... Eerst was ik er ook wat bang voor dat ze zouden uitzakken, maar dit is helemaal niet gebeurd. Ik kreeg van iedereen complimentjes dat het echt tof was. Dus gewoon doen zou ik zeggen. O ja, ik ben ook bij mijn gewone kapper geweest, zij weet inderdaad nog altijd het beste waar je wel en niet mee staat.
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
1-6-2011 11:01:09
Hoi!
Je geeft me hoop :)!
Ik heb altijd krullen gewilt en nu ik op het punt sta te trouwen was de beslissing vlug gemaakt: krullen op onze mooie dag :)!
MAAR... ik ben al eens op proefkapsel geweest en die krullen waren mislukt... ik heb lang haar, maar het is enorm stijl en fijn... Ik gebruik zo van die krijg-volume-shampoo, maar dat helpt dus voor geen haar!
De kapster had er krullen in gelegd met een krultang... hoewel ik duidelijk had gezegd dat ik thuis een krultang heb en het na 10 minuten weer allemaal gewoon hangt, wou ze het proberen... en en en ... mislukt dus :)!
Maar vrijdag ga ik dus terug naar de kapper... ze leggen vrijdag de krullen en zaterdag ga ik voor het opsteken van m'n haar... let's hope it will work!
Als jij en je ventje de krullen mooi vinden, dan moet je dat doen!
Ik draag mijn haar altijd los, maar op onze dag zal het toch helemaal anders zijn -- krullen en opgestoken :)!
Nog veel succes me de voorbereidingen!
|
|
Deborah
1-7-2011
|
1-6-2011 11:06:28
Hoi,
Ik heb ook heel stijl lang haar en ik zal ook krullen hebben en de helft daarvan laten opsteken, ik ga ook naar mijn gewone kapster, ze kent dan ook mijn haar het best !
Hebben nu al 2 keer geprobeerd en normaal gezien als het niet regent zal mijn kapsel heel lang blijven !
Dus ik zou zeker niet twijfelen 
|
|
Brenda
10-9-2011
|
1-6-2011 11:29:35
uiteindelijk zou een chignon ook niet je dagelijkse look zijn he dus als iedereen het mooi vindt : niet twijfelen.
hier is het omgekeerd : ik heb krullen en droom van steil haar dus ik draai het àltijd als het nog nat is in een staartje zodat de krullen er niet in kunnen komen.
Haha, het gras is toch altijd groener aan de overkant nietwaar.
|
|
Filipa
23-7-2011
|
1-6-2011 11:55:49
Stephanie, Ik heb zelf krullen dus ik ben misschien niet het beste voorbeeld, maar: doen zou ik zeggen! Je trouwt maar één keer en je wilt je goed voelen op jouw grote dag niet waar? Dus als je dir krullen mooi vindt, als jouw verloofde die krullen mooi vindt en als jouw mama die krullen mooi vindt, zullen ze wel mooi zijn zeker! Je gaat ook niet elke dag in een lange (al dan niet witte) jurk naar het werk, of in een chignon, of onberispelijk geschminkt. Maar op je trouwdag mag dat allemaal, dus waarom niet? Mijn schoonzus had op haar trouwdag ook krullen terwijl ze ook heel stijl haar heeft... niemand heeft daar negatieve reacties op gegeven, integendeel! Groetjes, Filipa
|
|
stephanie
2-7-2011
|
1-6-2011 14:46:29
Ok ladies, merci voor de aanmoedigingen. Krullen worden het dus!
@Liselotte: Ik had ook lang geleden al eens zelf geprobeerd om krullen te zetten met een krultang, maar dat was toen ook niet gelukt, ze waren er echt meteen weer uit. Maar de kapster heeft gisteren echt kilo's lak in mijn haar gespoten (zowel vooraleer ze het krulde als erna) en redelijk kleine lokjes per keer genomen. Die krultang hield ze er ook telkens best lang in. Misschien zo eens proberen. Succes ermee.
Stephanie
|
|
Marjan en Ben
4-8-2012
|
1-6-2011 14:50:06
Ik en zelf haarstyliste, en heb zeker middeltjes dat krullen niet uitzakken en normaal toch een hele dag moeten blijven zitten.
succes ermee.
Groetjes
|
|
Sarah
3-9-2011
|
1-6-2011 17:48:08
Ik zeg doen!
Ik heb ook heel stijl haar, maar ga wel voor krullen, gewoon omdat ik ze leuk vind :)
Ik ga trouwens ook naar mijn 'gewone' kapper, en de schminkster kmt gewoon naar daar. Zo hoef ik niet nog naar een tweede plaats te gaan of me te haasten om zeker op tijd van de kapper thuis te zijn :)
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|