Terug naar overzicht
hihi hier net van't zelfde de laatste honderd lekker spannend onze uitnodigingen zijn klaar er zijn er al enkele de deur uit morgen voormiddag heb ik mijn proef make-up en kapsel en mijn eerste pasbeurt heb ik pas in juli aangezien mijn schoonzus mijn kleed maakt van de week had ze al de stof geknipt trouwens een leuke datum om in het huwelijksbootje te stappen he
Prachtige datum! Nu hopen op prachtig weer maar daar gaan we vanuit hé!
Wat leuk voor jullie !!! (en voor mij ;-o)
jeej drie 10 septemberbruidjes idd we gaan hopen op goed weer we zullen maar kaarsjes branden
Prachtige datum inderdaad! Ik wou dat ik ook mijn kleedje al kon gaan passen en mijn proefmake-up en kapsel gaan doen, maar de kapster/visagiste wacht liever tot augustus omdat mijn haar nog kan groeien en dergelijke...en van de winkel heb ik nog niets gehoord mmmm misschien moet ik zelf maar eens gaan horen hoe het zit want ik verlang er naar om het nog eens te zien! Veel succes nog met voorbereiden iedereen!!!
Hier nog een tien september bruidje! Ik heb proefkapsel achter de rug, en nu vrijdag proef make-up.Volgende week eerste pas van mijn kleed... Allemaal zo spannend!Hebben jullie ook nog zo veel te regelen ;)?
En ook wij hebben nog 100 dagen op de teller staan! Volgens mij gaat de tijd nu echt nog sneller voorbij vliegen! Dinsdag verwacht ik de proefdruk van onze uitnodigingen, voor de rest zitten we goed op schema denk ik! Heel veel succes nog allemaal!!
Oooh, dat gaat vlot vooruit bij jullie :)!De pas is hier pas voorzien begin juli (Ik laat dan ook al onmiddellijk een proefkapsel 'maken'. Kwestie van dan toch een totaalplaatje tezien te krijgen.)De uitnodigingen zijn hier nog niet in orde. We gaan pas over 2 weken een proefdruk krijgen. Hihi!Nog veel voorbereidingsplezier allemaal!
99 !!!!!
Jaa de 3 getallen zijn weg! :) Morgen m'n kleed passen en proefkapsel/make-up! Whoehoe :D