Terug naar overzicht
Hey Nathalie, Bij ons nog 345 dagen... Wat wij eerst hebben vasdt gelegd is de locatie, onze feestzaal ligt vast sinds november 2010. Zeker de zomermaanden zijn populair! Ga zeker ook nu al op zoek naar een fotograaf en DJ Wij trouwen enkel voor de wet, datum en uur liggen nu ook vast. Gastenlijst is ook reeds in orde. Nu vrijdag ga ik al eens kijken voor een kleedje, ik weet dat ik nog tijd heb maar kan niet meer wachten. Geniet van de voorbereidingen! Groetjes, Sonja
hallo, amai jullie staan precies al erg ver in jullie planning!!! wij zijn nog aan het kijken om een zaal naar ons goesting te vinden, zaterdag gaan we hiervoor nog wel eens ergens anders kijken. over fotografen hebben we enkele ideeën en de dagindeling hebben we ook in onze gedachten. wat wij dus al met zekerheid weten is dat we op 5/5/2012 trouwen om 12uur30 in het gemeentehuis hier maar voor de rest kan alles nog. ergens nog wel leuk om alles uit te zoeken maar anderzijds zit ik soms met erg veel stress. achja alles zal wel goed komen zeker?! als je wil mag je je stappen altijd laten weten ... als wij dan iets vergeten is er toch nog iemand anders dat er aan denkt :) kan altijd handig zijn! geniet van deze tijd!
@ Sonja... Fotograaf, Videograaf en DJ liggen ook al vast :) Net zoals de feestlocatie voor 's avonds en de lunchlocatie... Kleedje gaan kiezen gaat zijn voor juli / augustus... Ons mama wil dan gaan rond kijken zodat dit ook in orde is... @ Dorien... Komt al bij al veel bij kijken he... Wij willen eerst de zaken reserveren en dan verfijnen... Zoals de locatie ligt vast, dus nu hebben we tijd voor het menu te bekijken en zo... Is alijd leuk om tips te krijgen he, zo ben je zeker dat je niets vergeet...