Nu Online
Momenteel zijn er 330 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer: black & white en Thelimo

2-6-2011 12:41:39
Hallo bruidjes en gommetjes,

Heb eens een vraagje, heeft er iemand van jullie ervaring met black & white en the Limo in Rumst?

groetjes.

Marjan en Ben
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 444

kelly
26-5-2012
 Meld misbruik2-6-2011 13:22:25

Hey Marjan

Wij zijn ook van zin om deze te nemen. Heb al wel een hoop goede reacties gehoord. Ga eens bellen om te horen of we de limo's eens mogen bekijken. Hou me op de hoogte he.

groetjes

kelly
26-5-2012
 Meld misbruik2-6-2011 13:23:32

Ik heb het hier wel over black & White limo. vergeten bij te zetten.

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 13:41:02

Onze limo komt van The Limo in Rumst. Het is een verrassing voor mijn verloofde :-) De zaakvoerder en zijn vrouw waren super vriendelijk toen ik het contract ging tekenen en alles werd heel goed uitgelegd. Wij trouwen binnen 2 maanden dus ik kan nu nog niks meer vertellen maar ik heb er een goei gevoel bij.

Groetjes!

Marjan en Ben
4-8-2012
 Meld misbruik2-6-2011 14:29:34

Heb de indruk dat The Limo ons iets goedkoper uitkomt dan Black & White omdat we wel degelijk met een bepaald budget zitten.

groetjes.

Marjan en Ben
4-8-2012
 Meld misbruik2-6-2011 14:35:56

@ Kelly (over black & white), ik heb al per mail met hun contact gehad, het is voor de moment heel moeilijk daar de limo's te bezichtigen... alles verloopt dan ook per mail en soms moet je daadwerkelijk wachten eer je antwoord hebt. Wij gaan uit van 't princiepe zoveel mogelijk al gedaan te hebben... en dat al zoveel mogelijk vast staat...

groetjes

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik2-6-2011 23:24:47

Hey

Wij hebben 2 limos van black and white gehuurd voor onze dag. Het is idd allemaal via mail en je moet lang wachten maar dit wordt zeker beloond op de dag zelf. Ze waren mooi op tijd, de limos waren verzorgd, er werd ons getrakteerd op een fles champagne per limo en de chauffeurs waren echte leuke mannen! Ik wil ze echt aanraden! Wij hebben ze niet van op voorhand bekeken maar je kan op je 2 oren slapen: de wagens zijn echt verzorgd.

Groetjes,
Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...