Terug naar overzicht
Hey Marjan Wij zijn ook van zin om deze te nemen. Heb al wel een hoop goede reacties gehoord. Ga eens bellen om te horen of we de limo's eens mogen bekijken. Hou me op de hoogte he. groetjes
Ik heb het hier wel over black & White limo. vergeten bij te zetten.
Onze limo komt van The Limo in Rumst. Het is een verrassing voor mijn verloofde :-) De zaakvoerder en zijn vrouw waren super vriendelijk toen ik het contract ging tekenen en alles werd heel goed uitgelegd. Wij trouwen binnen 2 maanden dus ik kan nu nog niks meer vertellen maar ik heb er een goei gevoel bij. Groetjes!
Heb de indruk dat The Limo ons iets goedkoper uitkomt dan Black & White omdat we wel degelijk met een bepaald budget zitten. groetjes.
@ Kelly (over black & white), ik heb al per mail met hun contact gehad, het is voor de moment heel moeilijk daar de limo's te bezichtigen... alles verloopt dan ook per mail en soms moet je daadwerkelijk wachten eer je antwoord hebt. Wij gaan uit van 't princiepe zoveel mogelijk al gedaan te hebben... en dat al zoveel mogelijk vast staat... groetjes
Hey Wij hebben 2 limos van black and white gehuurd voor onze dag. Het is idd allemaal via mail en je moet lang wachten maar dit wordt zeker beloond op de dag zelf. Ze waren mooi op tijd, de limos waren verzorgd, er werd ons getrakteerd op een fles champagne per limo en de chauffeurs waren echte leuke mannen! Ik wil ze echt aanraden! Wij hebben ze niet van op voorhand bekeken maar je kan op je 2 oren slapen: de wagens zijn echt verzorgd. Groetjes,Laura