Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

helemaal ondersteboven

3-6-2011 9:39:56
Gisterenavond waren mijn verloofde en ik bij mijn ouders op bezoek en het gesprek kwam opnieuw op mijn bruidskapsel (voor zij die mijn vorige post hebben gevolgd: over het feit dat het dus krullen zullen worden).

Plots floept mijn moeder eruit "dat die krullen met mijn voile zo mooi zullen zijn". Ik al vernietigende blikken naar mijn moeder aan het werpen. Mijn vader had natuurlijk weer helemaal niets door en zei 2 minuten later, wanneer ik een foto liet zien van dat kapsel: "ja maar, je gaat dat toch niet zien met je sluier ervoor?" ALLEBEI WAAR MIJN VERLOOFDE DUS BIJ ZAT!!!

Grrrrrrrrrrrrrr ik was echt woest op mijn ouders. Ik wilde zo graag dat mijn kleed en alles er rond een verrassing zouden zijn voor mijn verloofde. Ik zag het echt allemaal al voor mij hoe hij naar mij zou kijken als ik de trap afkwam op de dag zelf. Ik was (en ben) er echt het hart van in. Het lijkt allemaal nét iets minder speciaal te zullen worden.

Toppunt was dan nog dat, hoewel ik duidelijk had laten merken dat dit voor mij echt een ramp was, ze toch niet konden laten om te zeggen dat het allemaal niet zo erg was en dat ik aan het overdrijven was. Manmanman, een rode lap op een stier is zoiets hoor! Gelukkig heeft mijn verloofde mij nadien kunnen kalmeren en werd weer even duidelijk waarom ik hem zo graag zie.

Maar het blijft toch wel een serieuze domper op mijn feestvreugde...

Stephanie

stephanie
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1279

evy
18-6-2011
 Meld misbruik3-6-2011 9:47:37

ey,

wel ik begrijp je helemaal...
vorige week... ik moest iemand toch delen hoe men kleed eruitzag,
dus deed ik dat met men collegas (die toch niet kwamen)
1 collega van me is tevens al lang een vriendin van me en komt wel...
iedereen hier weet dat...
maar in de week aan tafel, ja met wit steekt da af, en ik met ne venijnige blik, mja
dan moet het nog wit zijn:
reactie: jama ik heb het wel gezien, waar die vriendin bijzat...
dan ging het nog ma over kleur en over een vriendin die het te wete kwam
en da voor me ventje, kwou nie da iemand het al wist....
dus snap helemaal wa moet zijn als je ventje iets weet

ach hij weet nu van de sluier, maar al de rest nie.. geen kleure, en er zijn zoveel soorten sluier, hij weet nog nie hoe die van jou eruitzien, eeeeeeeeeeeeeen als jij hem draagt, of hij ligt er gewoon is een heel verschil!!!!!
dus mss is toch niealles verrade

evelyne
20-7-2011
 Meld misbruik3-6-2011 9:47:50

Hi Stephanie,

Ik begrijp je frustratie hoor! Mijn mama is zoooo trots en zoooo fier dat ik ga trouwen dat iedereen al ALLES moet weten! Wie er komt zingen in de mis, welke bruidsauto we hebben, .... (alle leuke details die de mensen nog NIET moeten weten!) En het ergste vind ik nog dat ze al foto's heeft laten zien van mijn bruidskleed aan haar collega's!!! (deze mensen komen wel niet op de trouw, maar toch, dat doe je niet vind ik!!!) Het is soms moeilijk om dan de vrede te bewaren. Voorlopig hou ik me nog vrij rustig, mijn papa steunt me gelukkig hier in. Ook mijn verloofde begrijpt mijn situatie. Het is echt moeilijk soms om niets kwetsend terug te zeggen, maar hou gewoon in je hoofd dat zij net zo gelukkig zijn als jij en ook zij willen dit graag met iedereen delen.

Groetjes,
Evelyne xxx

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik3-6-2011 10:08:20

Hahaha... weer zo herkenbaar...
Mijn moeder snapt dat alles lekke geheim moet blijven voor iedereen, maar mijn vader is gewoon te fier en kan het niet laten om vanalles te verklappen...
Dus nieuwe trukje van de mama en mij, alle details blijven ook geheim voor de papa dan kan hij ze er niet per ongeluk uitflappen als hij met een tantke ofzo aan de telefoon is.

Groetjes,
Celesta

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik3-6-2011 10:09:26

hei...
is idd niet fijn, en dat je krullen gaat dragen op je trouw is mss een verrassing minder, maar het totaal pakket gaat hem helemaal overdonderen.. dus absoluut niet te hard ant hartje laten komen... en als het wel zo is, mss toch nieuw kapseltje (zonder krullen) proberen? maar ik vind dat niet nodig, ...

en over het zwijgen.. daar had ik ook schrik voor, dus heb niemand iets verteld, hihi, enkel mijn zus wist wat kleed ik had, of over de rest van mijn trouw, voor rest niemand, en ja mijn ventje wist wel welk kapsel ik had (omdat ik enorm twijfelde (heb 4 proefkapsels laten doen) dus heb ik uiteindelijk hem de knoop laten doorhakken) maar dat vond ik neit erg, want het totaalpakket is het belangrijkste he.. en dat wist hij niet

succes

A.
23-7-2011
 Meld misbruik3-6-2011 10:11:04

Oke, dat je teleurgesteld bent snap ik. Maar wat wil je "fiere mama's" .. begrijp hun situatie ook: ze zijn zo fier en mogen totaal niks zeggen doen waarschijnlijk zoveel moeite om het telkens weer weg te dringen en dan soms tja, floept er zoiets heel onverwacht uit! Je vriend weet nog steeds niet welke kleur, welk kleed, hoe je je sluier zult dragen of hoe deze is en dat is volgens mij nog steeds het belangrijkste?!

En ik snap niet dat jullie daar zo onderste boven van worden echt niet. Sorry maar, als mijn moeder tegen haar kenissen bezig is van ooh.. ze hebben die auto, mooi kleed, leuke mis, hele mooie muziek, die dj,.... die kenissen kunnen zich uiteindelijk toch geen echt beeld vormen hoe het zal/gaat zijn!! Dus *adem in, adem uit* en dit 10 keer en probeer je vooral kalm te houden!!!

Trouwens: ik loop mijn schoenen thuis in ook al is mijn vriend thuis! Hij weet dan misschien de kleur van mijn schoenen, maar ik wil geen pijnlijke voeten en hij kan zich helemaal niet voorstellen wat voor een jurk ik heb gekozen!!

Evelien
5-8-2011
 Meld misbruik3-6-2011 13:16:18

Ik denk dat de mama's nu éénmaal zo zijn, bij mij is dat juist hetzelfde.
Daarom ben ik mijn kleed gaan kiezen samen met mijn vriend.

Ik vind het belangrijk dat hij mijn kleed ook mooi vindt. Stel dat hij het lelijk zou vinden, mijn geluk zou maar half zo groot meer zijn die dag.

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik3-6-2011 13:30:57

Als jij het mooi vindt, zal hij het zeker niet lelijk vinden.

an
12-8-2011
 Meld misbruik3-6-2011 14:34:37

Mja ik vind dat ook niet echt boeien. Je mag wel iets verzwijgen maar uiteindelijk is het zowiezo al een verrassing. het moet den mooiste dag van uw leven zijn en als je in al die kleine dingen je druk maakt, verpest je het wel een deeltje voor jezelf. Ik heb me bij zo'n dingen gewoon neergelegd :)

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik3-6-2011 15:13:49

Ik denk gewoon dat alle mama's zo zijn. Ze heeft mijn jurk laten zien aan één van haar vriendinnen. Super tof vind ik het niet, maar ja ze is zo fier als ne gieter.Dus ik gun het haar.
Mijn vriend weet trouwens welk kleur van kleed ik heb, want ik wil niet dat zijn hemd vloekt bij mijHij weet ook dat ik mijn haar naar alle waarschijnlijkheid ga opsteken, maar dat zegt nog niets over het uitzicht he.

Kort samengevat : no worries en geniet ervan

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-6-2011 15:37:24

O.a. om zo'n toestanden te vermijden, had ik enkel mijn nicht mee op de zoektocht naar mijn jurk! Zo was het voor iedereen (dus ook mijn ouders) een verrassing!
Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met het vervoer... Had aan de suite gezegd dat we met een huifkar zouden gaan als vervoer en een week later zei mijn tante: "Allee, romantisch, met een huifkar!" Grrrr... Mijn ma had dat dus al iedereen uitgebazuind... Maar ja...
En nu ik zwanger ben, durft mijn mama niks meer zeggen... Hihi! Zelfs niet tegen mijn oma en zo... Best wel lief! Dat ze oma wordt, kon ze dus wél verzwijgen! Iets wat ik hélémaal niet had verwacht! :-)

frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-6-2011 17:09:44

Hey, ik weet wel dat je er nu geen boodschap aan hebt maar wees gelukkig dat je mama er nog is. Zowel mijn moeder als die van mijn ventje zijn helaas al overleden en dan mis je ze toch hard op die dag......

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info