Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog bruidjes op 02.06.2012.................?

3-6-2011 22:45:02
Ik vind het wel leuk te zien wanneer iedereen gaat trouwen...

Maar ik vraag me af of er nog bruidjes zijn die op 02.06.2012 gaan trouwen?

Nog een klein jaartje :) haleluja... Ik kijk er enorm naar uit...

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 30 | Gelezen: 854

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik3-6-2011 22:51:33

zo heb ik ook nog geen bruidjes gezien voor 5/5/2012.
er zijn wel veel trouwers voor de rest in mei maar exact op 5/5/2012 ??? neen
achja het is wel gemakkelijk bij fotografen enzo krijgen we vaak te horen dat mei een zeer drukke maand is maar onze dag is bijna steeds nog vrij :)

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik3-6-2011 22:59:30

Zo heeft dat ook z'n voordelen he :)
Wij hebben al 1x te horen gekregen dat onze datum volzet is...
Voor de rest hebben we al veel chance gehad

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik3-6-2011 23:05:31

Hey
Wij trouwen op 21 juli 2012 en ik ken ook geen enkel ander bruidje die dag. Wel een aantal de week ervoor en erna. Misschien omdat het de nationale feestdag is. Voor ons wel makkelijk want bij ons waren ook nog heel wat fotografen enzo vrij.

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik3-6-2011 23:45:41

Hey Nathalie,
Ik ben ook een 2-6-2012-bruidje (en tevens een naamgenoot van jou )! En wij kijken er ook super hard naar uit. Wij hebben voorlopig nog nooit te horen gekregen dat de datum al bezet is, maar wij proberen overal op tijd bij te zijn.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik4-6-2011 9:40:57

Hey ! Hier een 7/7/12 bruidje !! er is er nog eentje op't forum dacht ik...

Het is laaaaang wachten, maar het zal de moeite waard zijn hé :)

Bij ons ligt zaal, fotograaf en Dj vast... en verder zit ik vooral met héél veel ideeën die ik in de loop van't jaar wil uitwerken :) zou eigenlijk nu al willen beginnen, bvb knutselen aan onze uitnodigingen, maar aan de andere kant denk ik dan van "als ik nog van gedacht verander..." hehe :)

Maya
7-7-2012
 Meld misbruik4-6-2011 9:58:15

Heeey !!!

Ik trouw ook op 07/07/2010.
Het is inderdaad nog lang wachten!!! Ik kijk er zooo naar uit:)
Bij ons ligt het volgende vast: zaal, fotograaf, dj, auto, gemeentehuis, jurk:),
verder hebben we al ideeen opgedaan voor de uitnodigen en ringen!!
Nu zijn we aan het kijken voor de huwelijksreis:) echt leuk het zal aruba worden!!
Nog veel plezier in de planning van je trouw

xxx

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik4-6-2011 10:03:26

Hoi,

hier ook zo'n beetje hetzelfde... alle data rondom de onze zijn al bezet, maar de onze heb ik nog nergens gehoord...
Ach.. de illusie om 'uniek' te zijn heeft ook wel wat

Groetjes!
Lies.

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik4-6-2011 20:11:51

:) 1 ding is duidelijk, iedereen kijkt er enorm naar uit...

Soms ben ik een beetje bang na het huwelijk in een zwart gat te vallen...
Allee ja, ik bedoel daarmee dat we nu zo volop alles aan 't plannen zijn en ik vind dat echt super leuk...

1 ding staat vast... Na 5jr huwelijk willen we onze huwelijksgelofte nog eens overdoen, maar gewoon onder ons tweetjes en in het buitenland :)

Amai Nathalie, dat is ook toeval... Best een beetje freaky ;)
Van waar ben je?

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik4-6-2011 20:56:07

hier ook 2juni 2012 en over dat 'zwart gat' denk ik dat ik er ook in ga vallen ben bijna dag en nacht met de voorbereidingen bezig!! Wat ga ik erna dan doen?? Misschien dan toch maar aan een 2de kindje beginnen hahaha Veel plezier nog met de voorbereidingen!!!

Karen
16-6-2012
 Meld misbruik4-6-2011 22:31:16

Hey Nathalie,

Wij trouwen 16.6.2012

Ik ben ook al veel te overijverig aan het voorbereiden.
Moet soms voor mezelf herhalen: het is nog een jaar! :-)

groetjes,

Karen

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik5-6-2011 11:51:38

Hey Nathalie,
Ik ben van Antwerpen, en jij?

Ik heb ook schrik om na mijn trouwdag in een zwart gat te vallen. Daarom denk ik wel dat ik enorm ga genieten van de foto's. Maar we hebben ook al wel een project om ons na de trouw mee bezig te houden, namelijk een huis zoeken.

Groetjes.

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik5-6-2011 12:13:04

hier nog een toekomstig bruidje voor 20.07.2012 wij zijn van lier :)
en kijken er ook erg naar uit :)
grtz ik wens jullie heel veel succes met jullie voorbereidingen :)
grtz nanske

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik5-6-2011 17:07:06

Hoi Nathalie!

Een vriendin van mij trouwt ook op 2 juni 2012 en ikzelf trouw op 30 juni 2012!
Pff dat zwarte gat ben ik toch ook beetje bang van hoor! Nu probeer ik gewoon al zoveel mogelijk te doen (ben zelf al aan het zoeken voor het misboekje!)...

Achja, genieten van de voorbereidingen is ook fijn!!

Groetjes

Anke
5-5-2012
 Meld misbruik5-6-2011 18:38:18

Hey Dorien,
ik ben ook een 05-05-2012'tje :-)

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik6-6-2011 10:00:41

Amai, toch meer 02.06.2012 - bruidjes dan ik dacht :)

Wij wonen in de Vlaamse Ardennen, maar zijn afkomstig van Provincie Antwerpen...

Oef, ben ik toch niet alleen die bang is in een zwart gat te vallen...
't Is nu niet zo dat wij anders niets te doen hebben hoor, we hebben een halve dierentuin thuis en hebben ook hobby's, maar denk dat ik die voorbereidingen toch ga missen :s

Gisterenavond nog gaan kijken voor trouwvervoer...
Het stond ons aan,dus niet twijfelen, gewoon direct vast leggen :)

Gisteren passeerde we een bruidswinkel... Amai, zo'n mooie kleren... Mijn vriend ziet me al helemaal in zo'n kleed, ik nog niet eigenlijk... Kijk er wel naar uit om zo'n kleed aan te doen :)

Groetjes....................

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik25-7-2011 8:31:11

wij trouwen ook op 02.06.2012!!
Ik had nog niet gezien dat er nog bruidjes waren voor 2 juni 2012.
Hebben jullie de datum gekozen om een speciale reden, of puur toeval?

Wij kijken er in ieder geval ook heel erg naar uit, net zoals jullie allemaal.
Ik vind het super om al die dingen te regelen, de kleinste details eerst meestal.. :-$
Maar het zijn de details die het doen zeggen ze e.. ;-)

Wat hebben jullie zo al geregeld op 312 dagen voor de trouw? :-)

groetjes

Pascale

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik25-7-2011 13:19:29

Hey Pascale,

Ik ben voor even getallen... We vonden deze datum ook mooi klinken en mooi ogen :)

Goh, we hebben al veel geregeld, maar moeten nu nog in detail beginnen...

Zo staat de feestzaal, lunchlocatie, B&B voor de familie (waar ook wij gaan slapen en de nag nadien gezellig met zijn allen gaan brunchen), fotograaf, videograaf, DJ, kerk, gemeente en vervoer vast... En nu ook m'n kleed :)

Hoe ver staan jullie al?

Groetjes................

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik26-7-2011 12:01:04

hallo hier een bruidje voor 20.07.2012,
wij kijken er ook al enorm naar uit :)
wat wij al geregeld hebben is :

onze datum en uur vastgelegt op het gemeentehuis ,
mijn droomjurk die heb ik ook al ,
onze feestzaal ligt ook al vast ,
onze dj ligt ok vast ,
en onze fotograaf ligt ook al vast ,
onze trouwringen hebben we ook al,
onze verlopige gastenlijst heb ik ook al klaarliggen ,
mijn kapster staat ook al vast ,
getuigens van mij en men toekomstig ventje hebben we ook al

het enige dat wij nog moete doen is :

nog een afspraak maken op de gemeente binnen een enkele maanden voor onze ondertrouw te gaan doen ,
het kleedje voor ons bruidsmeisje
mijn schoenen,
men toekomstige zijn costume,
het bruidsboeket+mini bruidsboeketje voor ons bruidsmeisje ,
de laatste besprekingen met de feestzaal voor het aantal gasten door te geven en voor ons menu door te geven ,
onze laatste besprekingen met onze fotograaf en met onze dj ,
en ja dan ons vervoer daar zijn we nog ni echt uit wat we gaan doen

dus ja eigenlijk hebben wij al heel veel gedaan

ik wens iedereen hier nog heel veel succes met jullie voorbereidingen
grtz nanske

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik26-7-2011 13:12:12

Hey Nanske,

Jullie staan ook al ver he :)

Mijn to do lijstje is veel te lang... Allee, ik heb niet echt zo'n lijstje, zit gewoon in mijn hoofd ;) Zou dat misschien beter eens op papier zetten en beginnen aanvinken wat we hebben...

Groetjes...............

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik29-7-2011 9:04:08

Hoi!

Da datum is ook rekenkundig in orde e.. 2 x 6 : 12.. :-)

goh wat staat er bij ons al vast:
De feestzaal, Gemeentehuis, De bedankjes (in mn hoofd), de uitnodigingen (ontwerp is klaar, nog ff wachten met drukken) De DJ, Fotografen, Gastenlijst grotendeels, kapper (maar het kapsel nog niet, das echt moeilijk!) Vervoer ook voor een groot stuk. Mijn nonkel heeft 4 old-timers.. dus die worden heel waarschijnlijk wel gebruikt op onze trouwdag. Onze ringen (we hebben ze nog niet, maar weten wel al allebei welk model we willen). Kwil ook graag een bruidstaart (bij het dessertbuffet) met verdiepingen van cupcakes. En die hoop ik allemaal zelf te maken met behulp van een taartenelfje waar ik al een paar keer ben geweest.. :-) Hoe die eruit moeten gaan zien staat ook al vast.

Het zit zo al allemaal geregeld in ons hoofd, maar het moet nog vastgelegd worden. :-)
In september gaan we de ringen kiezen/bestellen en daarna zal ik mijn zoektocht naar mn droomkleed eens beginnen se. Kweet al wat ik wil, maar ik vrees dat ik er niet mee ga staan. :-s Da zien we nog wel dan. En het kostuum van mijn verloofde wordt ook niet makkelijk.
En het eten tijdens de receptie hebben we al beslist, maar dat van het avondfeest nog niet. Dat doen we ook in september ongeveer.

Ja, het zal er snel genoeg zijn denk ik.. :-)

groetjes!

Dat is het zowat denk ik. :-)

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik29-7-2011 9:31:45

Krijg je eigenlijk een melding als er iemand reageert op een onderwerp?
Want ik krijg dat niet. ik ben terug gaan zoeken naar jouw bericht en toen zag ik pas dat er geantwoord was.. :-s

Ik heb al gekeken bij mijn account enzo, maar ik kan het niet vinden.

Is dit normaal?

groetjess
x. Pascale

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik29-7-2011 12:44:21

Hey Pascale,

Je kan "dit item volgen" aanklikken, maar het werkt niet altijd...

Tof dat je m'n berichtje terug bent gaan opzoeken :)
Ik heb trouwens je vriendschapsverzoek aanvaard, hopelijk is dit gelukt :)

Amai, jullie staan ver..

Ik heb gisteren eindelijk de kapper gevonden...
Proefkapsels doet hij niet echt omdat hij zegt dat elk kapsel uniek is, hij blijft natuurlijk wel in het genre...
Ik ga wel af en toe mijn haar laten opsteken, bv. voor de verlovingsshoot die we gaan doen en ook om naar Studio 54 te gaan... Op studio wordt er fameus bewogen, dus dan zie ik ineens dat het kapsel mooi blijft zitten he :)

Groetjes...............................

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik29-7-2011 13:59:47

Ah zo..
kzal het eens testen.. want zo elke keer gaan zoeken naar dat berichtje is wel wat omslachtig.. :-)

buah, ik vind niet dat we al ver staan, ik heb gewoon al heel veel opgezocht enzo.. we weten al veel.. maar er ligt nog bijna niets "echt" vast.. dus.. :-) Maar daar hoop ik snel verandering in te krijgen!!

Oh, leuk van de kapper! En ik kan hem wel gelijk geven in het maken van proefkapsels.. maar als je een voorbeeld hebt.. en ze maken het dan na, dan lijkt het er toch altijd heel sterk op toch.. niet? Hangt natuurlijk ook erg af van het soort haar dat je hebt. En ik las al dat je geen makkelijk haar hebt... maar die kapper vindt daar vast wel iets op!
Inderdaad, zo'n paar keer uittesten is wel goed. Dan weet je of het netjes blijft zitten e. Of je moest iemand in de familie hebben die kapster is, zodat die het kan fixen als het een beetje los moest gaan..?

Ik weet echt nog niet wat ik met mn haar moet doen. Mijn haar is vrij kort. stijl tot een paar cm boven mijn schouders... dus das te kort om er echt een speciaal opsteekkapsel mee te doen.. Maar kmoet wel beslissen want anders moet ik ze natuurlijk wel laten groeien e...! ;-) Kwil graag iets klassiek. zoiets waar precies geen speldjes voor gebruikt zijn. Maar kweet ook niet of dat lukt met mijn haar... zal afwachten zijn op een proefkapsel e. ;-)

Groetjes..!

jessy
16-6-2012
 Meld misbruik29-7-2011 21:02:24

Heykes,

Hier nog een 02/06/2012 bruidje!
Heb deze datum gekozen omdat ik het een mooie datum vond en volleybal speel en nr 2 is altijd mijn nummer en voor mijn toekomstige maakte het zo niet uit :-) Zolang het niet op een vrijdag was :-p

Heb nog ontzettend veel te doen hoor.
Datum en uur liggen vast bij de gemeente en de fotograaf ook. Nu zo snel mogelijk nog een feestzaal zoeken. Gaan normaal gezien een soortement huwelijksfuif geven voor een 130 pers en wat hapjes. Overdag gewoon eten met de suite, is maar een 11 pers.

Maar heb nog zoveel te doen dat ik eigenlijk eens in gang zou moeten schieten...

grtz

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik30-7-2011 13:14:00

@ Pascale,
Ik hoop dat het gelukt is met "dit item opvolgen"...
Zullen dat eens testen se ;)

Ik heb lang golvend haar...
Dus niet altijd simpel... Ik steil het geregeld met de steiltang, maar als het wat vochtig is, begint het al wat te froezelen...
Ik ben er nu wel zeker van dat wanneer er iets begint te lossen, m'n mama wel zal helpen... Dave zijn mama is kapster, dus ik zit wel safe ;)

@ Jessy,
Join the 02.06.2012 club ;)

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik1-8-2011 7:55:55

Hey Nathalie,

Het is inderdaad gelukt! Bedankt!
Ohh, je moet je geen zorgen maken met een kapster bij de hand. Dat heb ik niet, dus ze moeten het maar goed vaststeken met onzichtbare speldjes.. want bij de kapsels die ik in gedachten heb, mag je er geen zien zitten.

Ja, zo te zien zijn er toch nog meer die ervoor gaan op 02.06.2012!!
Kunnen we samen stressen een paar dagen.weken voor de trouw! ;-)

groetjes!

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik4-8-2011 14:39:46

Joehoe, gelukt, super :D

Haha, stressen doe ik soms nu al ;)
Raar he zoveel op voorhand...

Groetjes......................................................

Kim
5-5-2012
 Meld misbruik20-8-2011 13:32:45

Ik ben ook een 5 - 5 -2012- bruidje en ben blij met die mooie datum. Mijn vader heeft zelfs gezien dat 2+0+1+2 ook 5 is, dus in de datum zit 3 keer en 5, beetje grappig eigenlijk :-)
7 - 7 is ook mooi. Wist je dat lang geleden bijna iedereen op zo'n data (= zelfde dag als maand) trouwden, om het gemakkelijk te kunnen onthouden?

2-6-2012 is ook leuk: 2x6 = ook 12 zoals in het jaar ;-)

Maar eigenlijk doet het er niet toe hé, het belangrijkste is dat we gaan trouwen natuurlijk!

En ja, stressen doe ik ook af en toe, maar het komt wel allemaal goed, nu hebben we nog tijd...

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik21-8-2011 13:20:44

elke datum is mooi he :) vooral wat er op die dag te gebeuren staat :)

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik3-5-2012 12:46:49

Hier ook een bruidje voor 02-06-2012 , afkomstig van Lier

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...