Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tijd opvullen tussen kerk en avondfeest

4-6-2011 17:30:35
hallo iedereen,

weet iemand een oplossing voor ons probleempjes?

1) ons avondfeest is pas om 19u, de kerk om 11u, hoe wij die leegte kunnen opvullen zodat het voor onze familie en gasten niet te saai wordt?

2) ons zoontje zal net 1 jaar zijn, niet wetende of hij zal kunnen lopen of niet, hoe we dit kunnen oplossen?

mercikes!

Severine
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1022

Jessica

Meld misbruik4-6-2011 17:49:48

Hoi Severine

Voor 1: daar hadden wij ongeveer hetzelfde verhaal. Onze mis was ongeveer rond 12u30 gedaan, en daar kreeg de naaste familie dan een 'kleine receptie' en een 'koud buffet', daarna zijn ze allemaal nog even naar huis gegaan om zich te verfrissen. Wij waren ook blij met de enkele uurtjes 'voor onszelf'

Groetjes

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik4-6-2011 17:57:03

Onze huwelijksviering is gedaan rond 15u en het avondfeest begint rond 20u. De suite nemen wij mee op fotoshoot. Daarbij worden dan eerst foto's samen genomen, dan zetten wij de suite af bij een taverne en daarna gaan we met zijn tweetjes verder op fotoshoot. De overige familieleden die er zouden zijn die kunnen zich thuis gaan opfrissen of zo... Wij vonden het te kostelijk om daarvoor ook nog iets te regelen. We trouwen ook op een vrijdag dus we weten ook niet goed of er wel veel volk gaat zijn.
Voor het tweede puntje is misschien een bolderkarretje een leuk idee?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-6-2011 18:12:03

Meestal is het de bedoeling dat je enkel iets voorziet voor de suite (broodjeslunch, drankjes, fotoshoot met het gezin,...), maar niet voor de rest van de familie en gasten, hoor! Die keren na de viering gewoon terug naar huis.

Voor het kleintje zijn er héél leuke loopwagentjes, bv. deze van Janbibejan:

In het wagentje vooraan kan je dan nog speeltjes of een knuffel of zo voorzien, zodat hij zich rustig kan bezig houden in de viering.

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik4-6-2011 21:06:45

wij hebben ook pas laat ons feest s avonds en onze oplossing was om de mis iets later te laten beginnen. als het nog kan is dat misschien ook het overwegen waard...

elien
22-9-2012
 Meld misbruik5-6-2011 9:22:57

hallo

wij hebben ook een lege periode en wij gaan idd eerst de foto's van de familie laten nemen en dan deze mensen al naar de feestzaal laten vertrekken en daar een drankje en een tochtje om de speedboot trakteren...en wij dan de fotoshoot alleen (locatie nog onbekend)en dan hoop ik van tegen 16.30 terug aan de zaal te zijn met mijn echtgenoot om te starten met de receptie rond 17h. maar concreet nog geen enkel idee...zene ik vind da heel heel moeilijk...het avondfeest begint om 19.00h maar tzijn nog maar vage ideeën

wij hebben ook een zoontje en tegen onze trouw gaat hij 2.5jaar zijn...stappen zal hij dus wel al kunnen maar ik vraag mij af tot hoelang je de kindjes laat blijven om zo'n dag. ik had graag gehad dat hij kon blijven tot aan de openingsdans maar ik vrees da dat al wa te lang ga zijn...

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik5-6-2011 12:35:30

Mijn neefje was ook juist 1 jaar en kon lopen met een loopkarretje, zooooo schattig (lees verslagje van onze trouw!)

Voor de leegte hadden wij een broodjeslunch met ouders/broers/zussen

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik6-6-2011 1:06:30

Wij gaan alleen voor de wet trouwen en dit zal rond de middag zijn.
Voor erna ben ik een restaurant aan het zoeken met een binnenspeeltuin aan vermits mijn zoontje 4 is en mijn dochtertje gaat dan 1 jaar zijn.
Mijn zussen en broer hebben ook kindjes, dus al die allemaal mee zouden komen hebben we 7 kindjes in totaal waarvan de oudste dan 8 jaar is, dus ik wil echt wel iets doen voor hun.
Daar dan een tijdje blijven rekken, de mensen naar huis laten gaan om de kindjes af te zetten enz (wij dan wss wat foto's trekken en dan de kindjes afzetten om bij de babysit te blijven) en dan tegen 20 uur het avondfeest met uitgebreide receptie met hapjes en bruidstaart met dessertenbuffet.
Ik wou de kindjes ook eerst meepakken, maar ben nogal vlug van dat idee afgestapt vermits mijn dochtertje nogal graag in haar eigen bedje ligt enz ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...