Terug naar overzicht
Hey, Inderdaad een hoop stess bij elkaar en kan echt op iemand wegen... Maar jou dag zal zeker zo vlot en leuk verlopen dan jou vrijgezellen. Ikzelf doe nu ook alles samen, huisje zoeken, studeren, soliciteren.... Is inderdaad stressie. Veel succes met het afstuderen, en wws indienen van tesis, masterproef.... Veel groetjes en "zen" gestuurd van Ellen
Hey Mara, wij trouwen een weekje na jullie. Maar hier zijn de spanningen ook voelbaar.Ik moet de 20ste mijn kleed gaan halen en ter plaatse de allerlaatste veranderingen nog doen, zoals schouderbandjes strakker maken. En voor de rest moet ik mijn gastenboek nog in orde maken en de bedankjes. Al de rest is in orde. Geniet nog van de laatste paar dagen, want ze gaan zo voorbij zijn. Veel groetjes,Jessica
Ik heb nog 12 dagen op de teller staan....Iedereen vraagt aan mij of ik zenuwachtig ben, en ik zeg steeds "nee hoor" , maar vanbinnen krimpt mijn maag dan ineen, want de zenuwen zijn wel degelijk aanwezig !Het is alom geweten dat het bruidje het meeste werk doet, en bij ons is dat niet anders!Ik heb gewoon stress dat ik iets vergeten ben, of dat er dingen niet op tijd klaar en geregeld geraken! En dan is het mijn schuld want " ik ging dat allemaal wel regelen...."Er moeten nog veel laatste zaken in orde gebracht worden, en ik vind gewoon de tijd niet ! Mijn aanstaande zit voor zijn werk veel in het buitenland, dus ik sta er nu alleen voor maar moet zelf nog tot 1 dag ervoor werken. aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh !!!Doe daar nog eens bovenop dat ik met bepaalde zaken helemaal niet tevreden ben, maar dat het te laat is om ze nog te veranderen ( en dat kost dan ook weer geld)Ik heb namelijk veel via internet besteld enzo, maar het resultaat slaagt wat tegen....ach ja, ik denk altijd maar : de dag zal gemaakt worden door de mensen en sfeer die er op dat moment is....Ik ga nu op papier de dag eens uitschrijven, en kijken waar ik nog iets voor moet regelen. Ik wens je in ieder geval ook nog heel veel succes met de voorbereidingen, en je mag me altijd mailen voor tips, informatie, of voor gewoon je hart eens te luchten ! Groetjes !bridezilla :-)