Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even mijn verhaal doen..

4-6-2011 22:56:04
Halloootjes...

Graag wil ik even mijn verhaal doen..
Veel spanning en kriebels voor onze trouwdag..Slaaptabletten gekregen van de huisarts omdat ik me teveel zorgen maakte en dus niet kon slapen en een heel kort lontje had..
Nu een 3 dagen redelijk goed geslapen, energie begint te stijgen maar de spanning loopt nog steeds op!!
Vorig weekend (28/5) mijn vrijgezellendag gehad ( totaal niet verwNacht ) maar helemaal GEWElDIG!! Heb genoten..
Nu nog 4 diensten op mij werken, en dan echt aftellen ( hoop ik ).
Ik ben naast mijn veranderde werk plek ook nog aan het afstuderen, dit alles zorgt voor veel spanning..

Ik hoop dat nu de tijd is aangebroken om te onspannen, in hoevere dat kan..
Vandaag weer veel geregelt..
Laatste keer mijn jurk gaan passen ( alleen de lengte moet nog iets aangepast worden ), misboekjes gaan ophalen, broek gaan ophalen voor onze bruidsjonger ( zoontje van mijn aanstaande), afspraak met locatie ( laatste keer ), mail naar fotograaf en zangeres..Een dag met veel vooruitgang..

Pff nog maar een 12 dagen en dan mag ik me Mevr Claessen noemen...Geweldig, maar ZEER spannend!!

Hoe staan de juni bruidjes ervoor?

Wilde graag even mijn verhaal kwijt..
Hoop dat alles goed gaat komen en ik me niet meer teveel zorgen hoef te maken..

Liefs Mara

Mara
17-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 825

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik5-6-2011 9:27:50

Hey,

Inderdaad een hoop stess bij elkaar en kan echt op iemand wegen... Maar jou dag zal zeker zo vlot en leuk verlopen dan jou vrijgezellen.

Ikzelf doe nu ook alles samen, huisje zoeken, studeren, soliciteren.... Is inderdaad stressie.

Veel succes met het afstuderen, en wws indienen van tesis, masterproef....

Veel groetjes en "zen" gestuurd van Ellen

Jessica
24-6-2011
 Meld misbruik5-6-2011 9:56:39

Hey Mara,

wij trouwen een weekje na jullie. Maar hier zijn de spanningen ook voelbaar.
Ik moet de 20ste mijn kleed gaan halen en ter plaatse de allerlaatste veranderingen nog doen, zoals schouderbandjes strakker maken. En voor de rest moet ik mijn gastenboek nog in orde maken en de bedankjes. Al de rest is in orde.

Geniet nog van de laatste paar dagen, want ze gaan zo voorbij zijn.

Veel groetjes,
Jessica

M.
18-6-2011
 Meld misbruik5-6-2011 12:12:08

Ik heb nog 12 dagen op de teller staan....
Iedereen vraagt aan mij of ik zenuwachtig ben, en ik zeg steeds "nee hoor" , maar vanbinnen krimpt mijn maag dan ineen, want de zenuwen zijn wel degelijk aanwezig !
Het is alom geweten dat het bruidje het meeste werk doet, en bij ons is dat niet anders!
Ik heb gewoon stress dat ik iets vergeten ben, of dat er dingen niet op tijd klaar en geregeld geraken! En dan is het mijn schuld want " ik ging dat allemaal wel regelen...."
Er moeten nog veel laatste zaken in orde gebracht worden, en ik vind gewoon de tijd niet ! Mijn aanstaande zit voor zijn werk veel in het buitenland, dus ik sta er nu alleen voor maar moet zelf nog tot 1 dag ervoor werken. aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh !!!
Doe daar nog eens bovenop dat ik met bepaalde zaken helemaal niet tevreden ben, maar dat het te laat is om ze nog te veranderen ( en dat kost dan ook weer geld)
Ik heb namelijk veel via internet besteld enzo, maar het resultaat slaagt wat tegen....
ach ja, ik denk altijd maar : de dag zal gemaakt worden door de mensen en sfeer die er op dat moment is....
Ik ga nu op papier de dag eens uitschrijven, en kijken waar ik nog iets voor moet regelen.

Ik wens je in ieder geval ook nog heel veel succes met de voorbereidingen, en je mag me altijd mailen voor tips, informatie, of voor gewoon je hart eens te luchten !

Groetjes !
bridezilla :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...