Terug naar overzicht
hallo, ik heb al stress en het duurt nog een jaar, er moet nog zoveel gepland worden!alles zal wel in orde komen bij jullie ;) geniet van de reis!!!
Haha Liesbeth, ik kan mij volledig vinden in uw verhaal. We moeten dan ook nog evenlang aftellen hé. Laatste uitnodigingen zullen wij deze week ronddragen en dan inderdaad wachten op bevestiging. 15 juni proefkapsel, make up en mijn kleed gaan passen. Daar kijk ik super naar uit want is toch al van november geleden. Vandaag ook vernomen dat ik op 2 juli om 13u klaar moet staan voor mijn vrijgezellen, super spannend zeg! Ben echt benieuwd wat ze met mij gaan uitspoken. Hebben op 17 juni en op 8 juli ook nog een trouwfeest en eigenlijk zorgt dat er alleen maar voor dat je nog meer uitkijkt naar je eigen feest hé. Ik zit in het onderwijs dus is nu nog een 4 weken goe druk waardoor trouw beetje op achtergrond wordt geschoven, maar dan zal ik 4 weken tijd hebben om mij er helemaal aan te zetten en voor te bereiden!! Spannend! Veel succes nog
Wij trouwen blijkbaar op dezelfde datum :-) mijn haar gaat mijn schoonmoeder doen, 8juli nageltjes zetten en dag voor de trouw bijwerken, alles is in orde behalve de bloemen, die moeten nog gekozen en besteld worden. Maar mijn ventje in spé is tuinier en hij zei dat hij daar volledig voor ging zorgen :-).Deze week heb ik echter slecht nieuws gekregen.Mijn trouwkleed is in januari besteld en normaal ging het deze week binnen komen, nu gaat mijn kleed pas de week van 15-20juli binnenkomen.nog een geluk dat alles goed is van het kleed want ik denk niet dat ik anders de stress zou kunnen verdragen!