Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

licht aan het eind van de tunnel :)

5-6-2011 13:03:29
Nu begint het toch vlug te gaan ze, ik dacht altijd dat het geen waar was als anderen hier op dit forum zeiden dat het snel gaat, maar heb klopt... Soms heb ik zelf schrik dat het té vlug gaat! :) nog 61 dagen... We zijn gisteren de balonnen gaan bestellen om die aan de ingang van de feestzaal te zetten, het zal mooi zijn, ben zo blij... Gisteren voor de eerste keer ooit acryl-nagels laten zetten (om te testen voor op de trouw hé), en dit is mooi gelukt!
Donderdag vertrekken we op reis, om alles eens te laten bezinken, en daarna is het nog 7 weken aftellen... 1 Juli mag ik dan gaan voor mijn proefkapsel, 8 juli om mijn trouwkleed en dan nog om de ringen en dan ligt alles echt vast.... Onze uitnodigingen zijn nu ook allemaal de deur uit, nu nog wachten op de bevestingen, en het is al... :) De tijd gaat nu echt wel vlug vooruit. Er gaan nog dagen te weinig zijn!! :) maar nu zie ik terug licht aan het einde van de tunnel, want heb toch een paar weken serieus lopen stressen over alles...

veel plezier nog iedereen met de voorbereidingen... groetjes

liesbeth
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 368

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik5-6-2011 13:19:45

hallo,
ik heb al stress en het duurt nog een jaar, er moet nog zoveel gepland worden!
alles zal wel in orde komen bij jullie ;)
geniet van de reis!!!

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 15:42:24

Haha Liesbeth, ik kan mij volledig vinden in uw verhaal. We moeten dan ook nog evenlang aftellen hé.

Laatste uitnodigingen zullen wij deze week ronddragen en dan inderdaad wachten op bevestiging.

15 juni proefkapsel, make up en mijn kleed gaan passen. Daar kijk ik super naar uit want is toch al van november geleden.

Vandaag ook vernomen dat ik op 2 juli om 13u klaar moet staan voor mijn vrijgezellen, super spannend zeg! Ben echt benieuwd wat ze met mij gaan uitspoken.

Hebben op 17 juni en op 8 juli ook nog een trouwfeest en eigenlijk zorgt dat er alleen maar voor dat je nog meer uitkijkt naar je eigen feest hé.

Ik zit in het onderwijs dus is nu nog een 4 weken goe druk waardoor trouw beetje op achtergrond wordt geschoven, maar dan zal ik 4 weken tijd hebben om mij er helemaal aan te zetten en voor te bereiden!! Spannend!

Veel succes nog

kim
6-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 16:28:41

Wij trouwen blijkbaar op dezelfde datum :-) mijn haar gaat mijn schoonmoeder doen, 8juli nageltjes zetten en dag voor de trouw bijwerken, alles is in orde behalve de bloemen, die moeten nog gekozen en besteld worden. Maar mijn ventje in spé is tuinier en hij zei dat hij daar volledig voor ging zorgen :-).
Deze week heb ik echter slecht nieuws gekregen.
Mijn trouwkleed is in januari besteld en normaal ging het deze week binnen komen, nu gaat mijn kleed pas de week van 15-20juli binnenkomen.
nog een geluk dat alles goed is van het kleed want ik denk niet dat ik anders de stress zou kunnen verdragen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...