Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Receptie of uitgebreide broodjeslunch met suite??

5-6-2011 13:56:15
Hallo iedereen,

Ik vroeg mij af of er nog onder jullie zijn die geen receptie doen en in de plaats daarvan een uitgebreide (feestelijke) broodjes luch met de suite??

Wij houden deze optie allesinds open.

Groetjes.

Marjan en Ben
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 397

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik5-6-2011 13:59:29

Uiteraard :) Wij hadden geen receptie maar wel nog vrij veel tijd tussen wet (11u) en kerk (15u) .. In die tijd heeft de suite een broodjeslunch gekregen en zijn wij zelf na een paar broodjes onze foto's gaan nemen ..

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik5-6-2011 14:42:37

Wij gaan s'middags met de familie naar onze fotolocatie en daar hebben wij ook broodjes voorzien.

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik5-6-2011 16:12:16

Wij doen geen receptie en gaan 's middags eten met de suite (uitgebreider dan broodjes, maar wel niet te zwaar...)
Mijn papa vindt dit een belangrijk moment op onze trouw en wil meer dan broodjes...

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik5-6-2011 19:21:06

Wij gaan 's middags een broodjeslunch houden bij mijn ouders thuis met 25man. We gaan dan alles zelf voorzien. Dan kunnen we het zo feestelijk houden als we zelf willen en zitten we ook in een "vertrouwde" omgeving. Een receptie vind ik altijd zo'n stijf gedoe, aangezien het voor met de suite is vind ik een broodjeslunch iets losser.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-6-2011 19:57:40

Een receptie is normaal gezien ook voor andere gasten dan de suite. Uiteraard voorzie je voor de suite 's middags eten. Dit is dan meestal een broodjeslunch.
Ofwel begrijp ik de vraag verkeerd...

Marjan en Ben
4-8-2012
 Meld misbruik5-6-2011 20:39:35

@ Veronique de anderen gasten zijn uitgenodigd op het avondfeest, maar veel gasten met kindjes... we laten de optie open, we zijn een beetje aan 't vergelijken... het diner is met minder gasten dan op het avondfeest en of receptie.

groetjes.

monica
26-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 21:30:15

Wij trouwen om 15u en dan wat familiefoto's nemen en dan een lichte broodjes-soep maaltijd want om 20u is het avondfeest met diner..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...