Terug naar overzicht
van harte met het voor genomen huwelijk. wel leuk hoe heeft hij je teheuwlijk tevraagt die van mij ging op eens op zijn knie toen ik de schonen borden in de kast wilde zetten. maar wat voor info wil je wij gaan ook volgt jaar trouwen. veel succes met voorbereidingen je kan altijd de vraag mailen hoor francisluijk@planet.nl
Ik heb je een mailtje gestuurd over mijn uitnodiging. Je moet maar eens kijken. Als je nog vragen hebt, mag je altijd een mailtje sturen.
Nienke, bedankt!! Het is origineel en mooi. Francis, wel ik zal ff kort mijn verhaal doen... De dag dat ik 30 werd.. Ik stond s'morgens op en mijn hele living was versierd met slingers, balonnen,toeters,....(mijn ventje was met de nacht gaan werken) S'avonds was er dan een verrassing en natuurlijk mocht ik niets weten want dan is het leuke er af. We zijn dus sjiek gaan eten (was de eerste keer dat we zo sjiek gaan eten zijn). We hebben er van genoten!! S'avonds bij het thuiskomen waren we nog wat aan het napraten en ik ging naar de zetel en daar lag een pakje. Ik deed het open (was een juwelenkistje) en daar zat mijn verlovingsring in. Mijn ventje nam de ring,ging op zijn knieën zitten en vroeg mij ten huwelijk. Mijn traantjes van blijdschap vloeiden nogal! :) Toen ik erna vroeg of iemand er al van wist zei hij 'mijn beste vriend en uw papa'. Hij had dus blijkbaar met zijne beste vriend, mijn verlovingsring gaan kiezen en aan ons papa had hij gevraagd of hij met zijn dochter mocht trouwen. Dat had ik dus nooit verwacht!! <3
Hoi Hilde, Allereerst proficiat met jullie verloving! Ik ga je nu een mailtje sturen met onze uitnodiging zodat je wat inspiratie kan opdoen :-) Groetjes,Filipa
Dankuwel Filipa! Mooi gedaan!