Terug naar overzicht
Goh als je dat mag zou ik dat toch doen hoor. Je kan eventueel de bloemen meenemen naar de feestzaal, of werken met ballonnen. Of zelfs wat kaarsjes als dat mag. Komt allemaal later nog wel van pas! Tof dat je dat mag doen! Wij krijgen ook 20 minuten, maar wij wonen dan ook in een rustige gemeente waar 1 huwelijk op een zaterdag blijkbaar al fameus is :-)
De bloemen in de kerk blijven dan ook meestal in de kerk (toch het altaarstuk). Je krijgt die dag al zoveel bloemen, dat ik dat heus niet erg vond om die bloemen achter te laten. Ook is het altaarstuk meestal té groot om zomaar simpel een plaatsje in huis te geven. Als ik van jou was, zou ik het niet doen... Ok, het is mooi, maar zoals gezegd krijg je die dag al zoveel bloemen en op foto's geeft dat toch niet zoveel meerwaarde, omdat voornamelijk jullie worden gefotografeerd en niet de bloemen (tenzij je er specifiek naar vraagt).
Hey!! Ik trouw enkel voor de gemeente en ik wil de ceremonie ook iets persoonlijker maken met muziek en geloftes maar bloemen vindt ik persoonlijk een onnodige kost. Okaay het is mooi en romantischer maar voor dat half uurtje:) Wat je wel kan doen is 1 mooi boeket plaatsen vooraan ofzoo. Groetjes