Terug naar overzicht
slapen met krulspelden heb ik nog ni gedaan maar heb ook stijl haar en ga éénmalig een permanent laten zetten. zo heb ik toch wat volume. groetjes
Hoi, Mijn haar is ook heel stijl en dun en ik wou ook krullen op mijn trouwdag. De dag ervoor moest ik het bij hun laten wassen (met speciale shampoo) en dan hebben ze het ingerold met van die 'velcro'-rollers, dan een uur onder een droger dat het zeker door en door droog was. Ik denk dat er dan nog een beetje lak op gespoten is, maar daar ben ik niet zeker van. Zo naar huis en 's anderendaags is het nog eens met de krultang gedaan. Mijn krullen waren de dag daarna nog altijd heel mooi. :-) En dan nu een antwoord op je vraag: ik heb maar een uur of 2 geslapen (ook door de kriebeltjes), maar die dingen op je hoofd zitten serieus in de weg, en halfweg de nacht begint dat dan ook nog eens te jeuken ook... :-) Maar het is het wél waard.
Hallo, ik zit ook met het probleem dat ik megasteil haar heb waar niet veel met te doen is.Ik heb een 2-tal weken geleden een lichte permanent laten zetten om het effect te zien omdat ik ook droom over een kapsel met krul :)En ik ben zeer tevreden over het resultaat!Nu is het nog even afwachten hoelang de krul in mijn haar blijft, kapster zei tussen de 3 en 6 maanden, dus het kan zijn dat ik nog eens permanent nodig heb tegen oktober of dat we het kunnen regelen met een krultang om ze er terug iets harder in te zetten. Ik zou het niet zien zitten om de dag voor mijn huwelijk wakker te liggen door die spelden er in te hebben ;-)
ik heb het omgekeerde voor...mijn haar krult enorm en zou het recht willen...maar eens ik begin te zweten of de wind erin zit begin het weet te krullen...zeker wanneer de lucht vochtig is...
Hoi allemaal! Bedankt! Kan ik mijn keuze maken sé.