Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen vriendin

5-6-2011 21:52:07
Hoi iedereen,

Op 2 juni 2012 trouwt er een hele goeie vriendin van mij, maar we zijn nu reeds bezig met enkele ideetjes op te doen voor haar vrijgezellen. Haar mama, nog een vriendin en mezelf zitten in het "plan-comité".

Ze heeft het totaaaal niet voor opdrachten, verkleed rondlopen,... en wil liever iets rustig zoals gaan eten en nadien misschien naar een dansgelegenheid trekken.

Hebben jullie soms nog enkele ideetjes wat we mee op ons lijstje kunnen plaatsen?

Hartelijk dank hiervoor!

Groetjes

Niki
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 798

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik5-6-2011 21:59:11

mss een demonstratie coctails maken.. of upperdare avond met glaasjes wijn en knabbels..
of workshop make upen (of hoe je da noemt) lijken mij allemaal toffe avondbezigheden... als ze het niet echt heeft op die opdrachten enzo

en kwa kleren als ze niet verkleed wilt gaan maar jullie toch een 'groep' willen outen
vb haar een roze (zeg maar iets he) hemd met zwarte das, en jullie zwart hemd met roze das ofzo...

succes...

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik5-6-2011 22:01:44

Voor mijn vrijgzellen hebben we zilveren juweeltjes gemaakt... echt superleuk om te doen en nog een mooi aandenken ook!

Workshop zilverklei zou ik eens ingeven op google... dan vind je het wel...

Succes ermee

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 22:19:24

Ik heb ook al gehoord van een workshop cupcakes of taart versieren. Of zoiets als bowlen of zo is misschien ook wel leuk!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik5-6-2011 22:49:48

hoi mijn beste vriendin trouwt 2 maanden na mij en ik was al aan het rondkijken voor haar vrijgezellen...en ik kwam ook uit op een demonstratie cocktails maken, of eens lekker laten opmaken en daarna iets gaan eten en dan op stap gaan! Je kan allerlei kanten op. Ik ben zelf ook niet echt voor al die opdrachten enzo...mja wat mij staat te wachten weet ik nog niet
Veel plezier ermee!!!

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik6-6-2011 8:45:08

Leuke ideetjes, dank u! Cupcakes maken vindt ze namelijk ook heel leuk om te doen (dat hebben we vrijdag nog gedaan terwijl de mannen voetbal keken!)

Dank u wel!!

Groetjes

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik6-6-2011 9:57:55

Voor de vrijgezellen van mijn zus had ik een Vespa-uitstap georganiseerd, was een hele dag dat je dat kon huren voor niet veel geld. Had dan een superuitgebreide picknick klaargemaakt en verdeeld over alle vespa's. Was echt supertof, zeker met zo'n weer. de tocht had ik samengesteld aan de hand van het fietsknooppuntennetwerk, zo kom je echt op mooie plekjes.

Qua kledij had ik haar gevraagd volledig in het wit te komen (zij wou ook niet verkleed zijn), ik had dan voor haar in de verkleedwinkel zo'n sluiertje gekocht en heeft ze toch heel de dag opgehad! Wij hadden dan elk een witte broek/rok aan met erboven telkens een ander fel kleurtje. Zo waren we toch duidelijk een groep maar niet extreem verkleed. Was echt wel geslaagd, ook voor de foto's :-)

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik6-6-2011 11:28:00

Een vriendin van mij trouwt 7 weke voor mij. Al voordat ik verloofd was hadden we afgesproken om elkaars vrijgezellen te organisseren. Wij zijn geen van beide fan van opdrachten doen en verkleed zijn. We hebben samen al een paar keer besproken wat we wel leuk zouden vinde om te doen tijdens onze vrijgezellen. Zo zijn we 100% zeker dat we iets gaan doen dat we leuk vinden. En aangezien we verschillende ideetjes hebben gedeeld, weten we toch niet helemaal wat er ons te wachten staat. Wat we beide wel leuk vinden is een workshop taarten of cupcakes versieren. (De Bakmie geeft echt super leuke workshops) En een workshop exotisch koken al dan niet in een restaurant.

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik31-8-2011 12:56:08

Voor mijn vrijgezellen heb ik zelf een workshop cupcakes gedaan en voor de vrijgezellen van mijn beste vriendin zijn we een workshop paaldansen gaan doen, wat echt geslaagd was! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...