Terug naar overzicht
Hallo, Ik weet precies wat je zoekt... Wij hebben ook gezocht. Onze fotograaf deed ook video en dit voor 750 euro (voo de hele dag incl. avondfeest). Wij dachten "oh, dan gaan we naar een amateur videoclub, die zijn goedkoper". Maar wat bleek, deze mensen waren nog duurder dan de fotograaf (in ons geval), + 1000 euro (zonder avondfeest). Wij hebben nog wat verder gezocht maar zonder resultaat. Wij hebben het uiteindelijk door onze fotograaf laten doen (Video-foto-service uit Lommel) en hebben een prachtige dvd. Onze film is zelfs in hoofdstukken verdeeld. Wij zijn echt tevreden dat we toch voor de professionele videograaf gekozen hebben. Ik ken spijtig genoeg niemand aan jullie kanten... Ik hoop dat jullie iemand vinden... Groetjes Annelies
Freddy Van De Cauter, hij is wel van zoersel, heb geen idee of hij zo ver komt, mail hem eens op freddy.vandecauter@telenet.be hij is echt heel goed en spotgoedkoop in vergelijk met andere videografen. Groetjes
Hallo Kaatje Kijk zeker eens naar onze site. Wij gaan je heel zeker kunnen helpen! Groetjes Bianca