Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Check, check, check... :-)

6-6-2011 13:48:12
Hier ben ik dan weer! Vandaag weer wat gedaan voor onze grote dag dezemorgen naar het gemeentehuis gegaan om onze datum vast te leggen. (we trouwen op 2 verschillende dagen kerk-gemeente) dus word het nu 20 april 2012 om15u30!!! Op mijn verjaardag!!! ben blij dat dat weer vaststaat! heb ook een mailtje gestuurd nr de fotograaf om te vragen als hij die dag ook enkele foto's kan komen maken om dan mee in ons album te verwerken naderhand. En heb een mailtje gestuurd naar de parochie waar wij op 2 juni gaan trouwen, want onze pastoor waar we enkele weken geleden mee hadden afgesproken , had toen al verteld dat hij er eind mei mee zou stoppen. Maar nu zouden we graag willen weten wie hem gaat opvolgen zodat we ook met de nieuwe pastoor eens rond de tafel kunnen zitten. We hebben ook het een en ander te vragen hé

En op dit moment ben ik hotels aan het zoeken in de buurt van Genk-As- Opglabbeek. Want we verwachten toch wat familie uit het buitenland en moeten weten waar we hen kunnen laten slapen natuurlijk!

En woensdag heb ik al een afspraak met een kapster-visagiste..de eerste uit de rij. Want ga natuurlijk vergelijken en er moet natuurlijk een klik zijn!

Maarja nu ben ik goed op dreef!!! die voorbereidingen zijn toch oh zo leuk hé!!! Zit vol energie vandaag! Spijtig dat ik seffes moet gaan werken, anders deed ik dat de hele dag! hahaha!!!

Groetjes!!!!

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 604

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 15:40:53

Leuk eh Patrizia, al die voorbereidingen! Geniet ervan, die tijd komt niet meer terug!

An
18-8-2012
 Meld misbruik7-2-2012 0:06:42

Hey patrizia,

Weet niet of je deze reactie nog toe krijgt maar mss is hotel mardaga in As wel wat?
Ligt tegenover het oud station in As, en is dicht bij opglabbeek en de verbindingsweg naar Genk.
ps: trouwen jullie in het gemeentehuis van Opglabbeek?
Wij wel (zijn van Opglabbeek) en zat nog met wat vraagjes ivm de huwelijksvoltrekking.
groetjes
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...