TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrijn
22-7-2011
|
6-6-2011 15:37:07
Heej,
Ik heb ook een halter kleed! Dus je bent zeker niet alleen, ikga volgende week woensdag passen sinds lang dus ik ben benieuwd of ik het nog altijd even wauw ga vinden als in het begin!
|
|
Filipa
23-7-2011
|
6-6-2011 15:38:46
Hoi Jill, Bij sommige halter modellen van jurken kan je het bandje laten weghalen en dan heb je alsnog een bustier jurk... Hangt van het model af... vraag het eens in de winkel? Groetjes, Filipa
|
|
Brenda
10-9-2011
|
6-6-2011 16:02:10
Hallo Jill,
Volgens mij ligt dat omdat je 'm al eens gezien hebt en dan heb je denk ik net iets minder dat waauw gevoel. Als je nu eens een ander model aan zou doen en dan terug de jouw dan komt dat waarschijnlijk terug.
Ik had een beetje hetzelfde gevoel toen ik mijn jurk de 2de keer aandeed : dat allesoverrompelende waauw gevoel van de eerste keer was was weg en ik ben toen 's avonds heel erg beginnen twijfelen of mijn jurk niet te eenvoudig is.
Andere bruidjes hier op het forum hebben we gerustgesteld; je moet die jurk met het totale plaatje bekijken : kapsel, juwelen, bruidsboeket etc.
als je echt twijfelt over die halter : vraag of ze dat aan kunnen passen, 45 dagen is tijd genoeg toch. Maar als iedereen een bustier model draagt is het net mooi als jij iets anders doet, vind je niet ?
|
|
Annelies
7-8-2010
|
6-6-2011 16:12:22
Hallo, Ik had een bustier kleedje met een halter apart. Ik had dus eigenlijk beide. Ik kon het haltertje d.m.v. enkele knoopjes bevestigen. Dit kunnen ze misschien nog aanpassen aan jouw kleedje.... Groetjes Annelies
|
|
Ellen
30-7-2011
|
6-6-2011 16:44:44
Hoi Jill, Ik heb ook een kleed met een halter omdat het bij mij niet zo mooi was zonder. Maar als ik de vrouw van de winkel hoor kan alles. Mijn kleed was oorspronkelijk een bustier en daar zetten ze een halter aan. Dus ik denk dat ze dat ook wel kunnen afhalen. Anders moet je volgende keer de halter even tussen je kleed stoppen dan kan je zien wat voor effect dat heeft. Als je niet meer kan wachten tot je volgende pas kan je misschien eens vragen aan de winkel of je nog eens mag terugkomen. Het is tenslotte toch een dure aankoop voor een hele speciale dag, dan moet het gewoon perfect zijn en moet je u er goed in voelen! groetjes
|
|
Caro
1-10-2011
|
6-6-2011 17:14:54
Hey Jill! Ik heb begin mei mijn 2e pas gehad en ik had dat WAUWgevoel ook niet echt meer hoor. Ik denk dat het is zoals Brenda zegt, je hebt het al gezien, je hebt dat WAUWgevoel al gehad en misschien verwachtte je er te veel van. Ik vond het nog steeds zeer mooi en wist/weet dat het mijn droomkleed is! Ik denk dat het normaal is dat je iets minder uitgelaten bent dan bij de eerste pas! Ik weet zeker dat het gevoel zal terugkomen op de trouwdag zelf, wanneer ik aangekleed ben, met alles erop en eraan ;o) Mocht je echt twijfelen over de halter, dan zou ik toch nog eens een afspraak maken met de bruidswinkel om te zien of het mogelijk is om de bandjes te verwijderen.
|
|
Jill
30-9-2011
|
6-6-2011 18:58:31
Bedankt allemaal om me wat te kalmeren ... Want het is nodig :-) Ben echt enorm nerveus door de situatie!
Ik zal inderdaad eens informeren bij de bruidswinkel om er een bustierkleedje van te maken. Had zelf zover nog niet gedacht dat dit misschien mogelijk zou zijn! Super idee!
Ik ben net nog even langsgeweest bij de bruidswinkel (kon het niet laten, was veel te nerveus...), en ze hebben het harde gedeelte van de buste eruit gehaald en wat stof weggenomen, waardoor het minder "zwaar" lijkt. Het is al een heel stuk beter!
Binnen 2 weken zal dit dus genaaid zijn en zal ik dan nog eens informeren i.v.m de bustier.
Bedankt bruidjes!!
|
|
Leslie
22-7-2011
|
6-6-2011 19:39:15
Hey Jill,
Ik zie dat je op de zelfde dag als ons trouwt!! Spannend niet!?
Ik ben verleden week ook geweest voor mijn 1e pas en heb toch ook mijn twijfels hoor...
Nu ik ben er van overtuigd dat mijn kleedje mooi is maar het wauw-gevoel was er ook niet echt! Nu ja op de dag zelf met alles erop en aan zal dat zeker inorde komen! Groetjes, een even zenuwachtig bruidje...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
6-6-2011 20:51:32
Ik had een bustierkleedje en daar hebben ze een halter aan gezet, juist omdat dat bij mij veel mooier was (anders was het te 'bloot').
|
|
Kim
22-7-2011
|
6-6-2011 22:28:49
hey katrijn , jill en lesley, ik huw ook op de 22 e ,vandaag had ik men tweede pas en had overduidelijk ook dat gevoel,heb men foto gevraagd via mail aan de bruidswinkel en zo getoond aan men zus,die vond het mij staan, en men vriendin was mee vandaag en ik vertelde dat dan dat ik niet zo zeker meer was of het wel nog schoon was bij mij,ook bustiermodel, terwijl ik zei bij de eerste keuze van bruidsjurk dat ik geen bustiermodel wou zei de verkoper het toch es te proberen,nu was men eerste pas meer overtuigender dan nu,men vriendin die mee was zei zeker niet onzeker te zijn dat het mij echt stond,maar ja ik zag het toch anders,men haar was ook niet oke,eerste proefkapsel ,dus dat deed er ook niet veel goed aan. Heb hem nu op mail staan en kijk er ieder moment naar als ik tijd heb,en zo went het wel de gedachte dat het niet zo erg is als ik iedere keer denk. Mischien met ander kapsel ,men boeket en mooi geschminkt en men lekker schoon ventje naast me dat het men beeld wel zal doen veranderen grtn kim
|
|
Jana
17-9-2011
|
7-6-2011 13:08:33
Mijn kleedje was origineel bustier en ik heb er ook een halterbandje laten aanmaken. Ik heb maat 36 en bovenaan niet zoveel 'volume' ook op mijn kleedje zitten bovenaan geen parels ofzoiets. Met dat halterbandje gaf het meer volume en krijg je ook meer een zandloperfiguur. Ik heb wel tegen de mevrouw van de winkel gezegd dat het bandje niet te breed mocht zijn, het wordt bij mij uit tule gemaakt.
|
|
Jill
30-9-2011
|
12-6-2011 10:37:09
Dag Katrijn, Leslie en Kim!
Ik zie dat wij allemaal op vrijdag 22 juli trouwen ... Spannend he .. Nog 39 dagen!
Mag ik eens vragen hoe ver jullie staan met de voorbereiding?
Ik heb soms het gevoel dat ik niet 'vooruit geraak' met sommige zaken.
Dit moet ik nog allemaal doen :
- Bruidsboeket
- Afspraak maken vr mijn nagels
- locatie bekijken voor onze fotoshoot
- de ringen afhalen
- Bedankjes
- de tafelindeling (nog niet iedereen hft bevestigd... )
- de naamkaartjes
- test kapsel
- bruidstasje zoeken
- speciale nylonkousen zoeken voor in m'n schoenen (ze zijn nogal pijnlijk om aan te trekken..)
- cadeau's ouders en bruidskindjes gaan zoeken
- .....
Ik sta een beetje achter zeker?? Of moeten jullie dit ook nog allemaal doen?
Vele groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|