Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Meedelen huweljiksaanzoek via SMS aan vrienden

6-6-2011 16:16:00
Hey

Liefst van al zou ik persoonlijk tegen iedereen willen zeggen dat we trouwen, maar dat zijn er veel te veel om rap genoeg te zijn. (want owée als er dat enkel weten gaat dit rap de ronde :-) )
Daarom zou ik via SMS aan de vrienden een tekstje willen sturen dat we van plan zijn + de datum om te trouwen (net zoals zovelen doen als ze een baby hebben)

Maar ik vind maar niet een origineel kort tekstje (grote van een sms) om dit leuk aan te kondigen.

Hebben jullie soms ideetjes?

Bedankt!

Ellen
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 554

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik6-6-2011 17:04:16

Zet je status op facebook gewoon op 'verloofd'. Dan kan iedereen dat op hetzelfde moment zien..
Op voorwaarde natuurlijk dat je gebruik maakt van facebook.

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik6-6-2011 17:24:01

Ik heb alle meest 'close' vrienden gebeld om het te vertellen, en dan inderdaad na een paar dagen mijn status veranderd in verloofd. Kwam wel een storm aan reacties op

Voor de datum kan je mss een mail rondsturen als 'save the date' met bvb een foto van jullie twee bewerkt met een tekstje en de datum, of een filmpje maken (heb ik gedaan) ofzo. Die save the dates heb ik een jaar op voorhand doorgestuurd, dus iedereen/de meesten wisten al wel dat we verloofd waren, maar dan nog de datum meegegeven via het filmpje.

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 18:25:21

Heb ook direct mijn status veranderd op facebook en naar de directe vrienden een bericht gestuurd IK BEN VERLOOFD in een overgeweldige roes :-))

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik6-6-2011 19:43:17

Ik heb meteen mijn ouders en grootouders gebeld en vervolgens mijn status op facebook aangepast. Mijn ventje heeft ook nog een shout gedaan. Dit alles was meer als voldoende hoor ;-).

Groetjes!

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik6-6-2011 21:45:02

Mijn vriendinnen hadden mij gekidnapt voor een brunch voor mijn verjaardag de dag na onze verloving (puur toevallig). Het ideale moment dus om mijn ring aan iedereen te showen en hen het heugelijke nieuws mee te delen!
Familie hebben we het ook persoonlijk laten weten maar voor de ruimere vriendenkring hebben we een save-the-date kaartje gestuurd via e-mail. Gewoon een mooi kaartje copy/pasten en daarop een tekst zetten. Als je wilt kan ik het je doorsturen...
Groetjes,
Stefanie

Ellen
30-6-2012
 Meld misbruik8-6-2011 12:39:32

Bedankt voor jullie ideetjes!

Facebook is natuurlijk een oplossing maar ik weet dat niet iedereen een facebookaccount heeft dus wil ook zo niemand uitsluiten

Ik heb dus besloten om een "save the date" kaartje te maken (@Stefanie: thx voor het idee) om via mail te sturen (foto van ons beide in kader en daar rond tekst dat we gaan trouwen en de datum)
Al wie niet op het WWW zit, kreeg dan toch een sms met een tof rijmpje

Broers/zus worden persoonlijk op hoogte gebracht, net als beste vriendinnen (die dan door het lint gaan :-)

Hop, we zijn van start :-)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...