Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even wat ontspanning...

8-6-2011 8:47:52
Voor de bruidjes (en bruidegommen) die even wat ontspanning willen tijdens het voorbereiden, zeker eens naar deze link kijken:
http://q-music.be/blog/ornelisrogiers/yesido
Super leuk, hoewel ik toch liever een trouw zou willen die ik zelf geregeld heb

ine
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 697

dagmar
8-7-2011
 Meld misbruik8-6-2011 9:18:31

sprookjes bestaan dus toch .....

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik8-6-2011 9:28:04

Amai, kippenvel SUUUUUUUUUUUPERcool! al zou ik nu wel ni op een kwartier en vooral totaal in shock willen trouwen....

Maar echt, amai, chapeau voor die kerel dat die dat allemaal geregeld heeft!
Instant smile on the face :)

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik8-6-2011 9:30:50

Amai ik heb echt van begin tot einde zitten blijten NI NORMAAL !! Ik zit te wachten op mannen van de hersteldienst voor den oven, dus ben blij da die nog ni zijn komen aankloppen want dan hadden ze een schoon zicht gekregen zenne !

Echt een geweldig leuk filmpje tussen de voorbereidingen door! Ik kijk nu nog harder uit naar onze dag...waar ik gelukkig wel van weet wat er gaat gebeuren ! Moest mij zo'n flashmob overkomen dan haddek echt een voddeke geweest denk ik.. zo emotioneel!

Ci
13-9-2013
 Meld misbruik8-6-2011 11:17:33

Oh help
zo super !!!!
al zou ik ook wel liever een iets meer privé-ceremonie willen

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik8-6-2011 12:00:45

Dan ben ik toch blij dat Wouter mij in de keuken ten huwelijk heeft gevraagd en dat we getrouwd zijn in het bijzijn van de mensen die wij lief hebben ipv voor de camera (en dus ook de hele wereld!)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik8-6-2011 20:36:05

heel mooi het enigste dak echt jammer vond was dan wel de jurk model en dan de rug die nog openstond

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik9-6-2011 19:47:01

Hehe, kei grappig! Ik heb ook zitten wenen. Helemaal geëmotioneerd... Maar idd ik zou het totaal niet zo willen. Die kan toch niet anders dan 2x 'ja' zeggen. Pfff, zo voor heel de wereld... Maar zonder camera's en zoveel tralali en tralala zou het toch tof zijn moest mijn ventie ook zo 'full of surprises' zijn... ;)!

Groetekes
SHaron

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...