Terug naar overzicht
Hejj sofie, wij hebben ook zo'n kleinere groep ook zo'n 70 personen.ons trouwfeest gaat door in Salons Denotter te zedelgem is mss iets tever voor jullie?wij hadden ook gekeken voor salons ten boomgaerde in kortemark die vinden zo'n kleinere groepjes toch ook oké, of hadden ze allesinds geen probleem van gemaakt. succes in de zoektocht.. je hebt ook nog wel ff tijd groetjes x
Hey, Als het geen feestzaal hoeft te zijn die alles regelt is misschien 't Tof Steedje in Hooglede een optie. Zelf heb ik daar volgend jaar ook ons feest vast gelegd en vind het persoonlijk een super locatie. Ik dacht dat kleinere groepen ook terecht konden bij de Vossenberg in Hooglede. Gezien wij slechts een groepje hebben van maximum 35 personen, was die zaal tikkeltje té groot voor ons. Veel succes met de zoektocht naar een gepaste zaal. groetjes
feesthuyz de stoasje in lichtervelde, zeer mooi zaaltje....
Bedankt voor de reacties! We zijn in de Vossenberg geweest en vonden de zaal super. Eens we die gingen bevestigen, bleek dat dit niet kon. Ze wilden ons enkel in optie zetten en gingen ons bellen als ze een aanvraag kregen voor een grotere groep. Ik begrijp dit wel aan de ene kant, maar vond het wel een verspilling van tijd en ze hadden het de eerste keer dat we gingen niet vermeld. Zaterdag moeten we naar het Vijverhof in Wevelgem gaan kijken, daar is een zaal van max 80 personen...
hey allemaal Ik heb net eens gekeken op de site van Salons Denotter! Het is echt wel een heel toffe, moderne zaal. Het is inderdaad zoiets dat we zoeken, maar Zedelgem is net iets te ver. Mijn familie woont in Oostrozebeke en dat is toch een heel eindje rijden... Bij Salons ten boogaerde zijn we ook geweest, maar dat was niet echt ons ding. We vonden de zaal iets te groot voor zo'n kleine groep. Dat is dan niet meer zo gezellig. en je kan enkel op vrijdag trouwen als je met een kleine groep bent. Dat vonden wij ook iets minder
Amai doen ze tog zo lastig als je maar een kleinere groep hebt :S ik heb daar precies nooit echt iets van ondervonden pff is idd wel niet zo leuk.Ja wij trouwen in salons denotter is wel heel modern en ze kunnen ook de zaal in 3 delen dus zo lijkt de zaal niet TE groot want wij hebben ook maar zo'n max 70 personen.. maar het is idd iets te ver voor jullie. en feestzaal Katelijnenhof in roeselare daar heb ik ook wel al dingen over gehoord daar ben je welkom vanaf 20 tot 200 personen staat op hun site.. succes met de zoektochtgroetjes x