Terug naar overzicht
Jullie konden geen betere keuze maken! Niet alleen jullie maar ook jullie gasten zullen 100% tevreden zijn. Geniet van de voorbereidingen, zelfs die twee jaar zal voorbij vliegen.
al enkele keren naar een feest geweest daar en alleen maar positief!
Onze trouw was in de waterkant zo'n maand geleden. Niets anders dan lof over het team!!! Super feest gehad .... Ook onze gasten hebben geen enkel minpuntje gevonden ....
Wij gaan morgen ook naar het Vijverhof gaan kijken. Wij willen graag vastleggen voor 15/6/2013. Ik ben blij dat ik al zoveel positieve reacties gevonden heb over de zaal. Dat kan al niet meer stuk!
alvast bedankt voor de reacties :) hopelijk komen er alleen maar bij. Ik zie dat we alvast een goede keuze gemaakt hebben. @ sofie: hoe heb je het gesteld in het vijverhof?
@ kaatje: we hebben het heel goed gesteld in het vijverhof. We werden heel vriendelijk ontvangen en vonden de zaal ook goed. Maar onze datum was blijkbaar niet meer vrij. We gaan bevestigen voor 1 juni 2013 en nemen de zaal aan de waterkant. Het enige nadeel aan de zaal vind ik wel de pilaren die aan de eretafel staan. We hadden liever een open zaal gehad, maar je kan niet alles willen hé en als we dan de reacties lezen, twijfelen we zeker niet langer.