Terug naar overzicht
Hey Melissa, wij gingen half jaar op voorhand. Is op tijd genoeg!
Hallo Melissa, je zou ongeveer 9 maanden voor je trouw je jurk moeten kopen naar't schijnt. Ikzelf trouw in oktober en ik ben in april mijn jurk gaan kopen (in de honeymoonshop te Rotterdam) en die verkoopster zei dat ik er nogal laat mee was. De levertijd van de jurk duurt 5 maanden! Dus ik moet in september mijn jurk gaan halen. Op het nippertje ... Succes ermee, je trouwjurk gaan kiezen is een fantastische ervaring!
Hey Melissa, Wij trouwen op 15 juni 2012 en ik heb mijn kleed al gekozen. Groetjes
wij trouwen op 21 april 2012 en ik ga ook in september op jacht!
hey melissa ,ik trouw op 20.07.2012 en ik heb mijn droomjurk al besteld :)grtz nanske nog veel succes met jullie voorbereidingen
Hej Melissa! Ten eerste is het verstandig om te wachten tot de nieuwe collectie uit is. Je hoeft dus zeker niet voor het najaar op trouwjurkenjacht te gaan! Stel je voor dat je dan iets mooiers ziet, als je al gekozen hebt ;) De gouden standaard is 6 maand voor je huwelijk. Dat werd me verteld door onze ceremoniemeesters. De reden daarvoor is ook omdat je nog wat kan vermageren of bijkomen! Meestal vermageren bruidjes nog wel wat in de maanden voor de grote dag omwille van de stress en daar wordt zelfs meestal op geanticipeerd door de bruidszaak ;) Het hangt er natuurlijk van af of je een twijfelaar bent of niet. Als je enkele bruidszaken wil doen zou ik inderdaad rond september - oktober beginnen, maar als je maar ééntje wil doen is november goed op tijd! Mijn huwelijk is op 18.08.2012 en ik ga na mijn stage met het kerstverlof op zoek omdat ik dan tijd heb! Heel veel plezier en succes alvast! Ylenia, x
Hey, Wij trouwen 21 juli 2012 en ik ga zeker wachten tot september/oktober. Als de nieuwe collectie uit is dus.
hey wij trouwen 6 juli 2012 trouwen en ga pas in oktober dat is ook de nieuw collectie uit veel succes met de voorbereidingen en zoek toch francis
Hier ook 30/06/2012 en ik wacht tot de nieuwe collectie. Ben wel al eens gaan kijken in de winkel waar ik mijn kleedje wil kiezen en heb daar alvast enkele mooie gezien. Ze vertelde me toen ook dat ik inderdaad beter wacht tot de nieuwe collectie (moeilijk!!) en dat ook dan de "oude" kleedjes er ook nog aanwezig zijn ;-) Succes nog hé! Groetjes Niki
Wij trouwen ook op 30 juni 2012 en heb mijn droomjurk al gevonden.
Trouw is op 14/07/2012 en heb deze week mijn kleed besteld :)
ik trouw op 12/05/2012 en heb sinds vorige week mijn jurk gevonden. ook in de honeymoonshop in rotterdam echt een aanrader !!!de verkoopster zei tss de 12 en de 9 maand is de ideale tijd omdat het ong 5a6 maand duurd voor u kleed binnen is en dan word het nog aangepast. veel succes ermee
Wij trouwen op 7-9-2012 en ik ga in februari 2012 eens kijken voor een trouwjurk ;)
Hoi bruidjes! Bedankt voor jullie vele reacties! Ik ga inderdaad de nieuwe collectie afwachten :o) oktober lijkt me daarom een perfecte maand om op jacht te gaan! Knuffel Melissa
Hey Melissa, Ik trouw ook in juni 2012 en heb nog niet durven gaan kijken. Ik dacht ook ongeveer in oktober te gaan kijken
ik trouw 23-06-2012 en heb mijn kleed al gekocht. Mevr van de winkel zei dat je beter te vroeg kunt gaan, dan heb je zeker keuze genoeg. Want het moet haalbaar zijn vr de mensen van de winkel om het te bestellen en bij te werken.
Hallo Wij trouwen 11 mei 2012. Heb nog geen jurk. Ben wel aan het kijken wat mijn smaak is op internet maar nog niets gevonden. groetjes
Hey, Wij trouwen 16 juni 2012 en ik ga wachten tot september (overtuig ik mezelf)... groetjes, Karen
wij trouwen op 5/5/2012 en ze hebben mij gezegd om te wachten tot september... jij trouwt een goed 1.5maand later dus ik denk dat je ook wel zou kunnen wachten op de nieuwe collectie
Wij trouwen op 31/8/12 en ga begin december toch eens bellen voor een afspraak..