Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gewoon even met jullie delen....

9-6-2011 15:20:52
Hallo bruidjes en bruidegommen in spé,

Ik wil graag een paar dingen delen:
Na een zeer spannende tijd en nog een spannende tijd die gaat komen ben ik heel gelukkig om morgen mijn laatste dienst op het werk te draaien en daarna met vakantie te gaan. Heerlijk nog de laatste voorbereidingen samen met mijn aanstaande op orde maken alvorens we de 17e in het huwelijkbootje stappen..

Afgelopen week bij de oma ( ben heel gelukkig dat ze er nog mag zijn met 87 jaar ) op bezoek geweest die me vroeg te kijken of haar kleding goed was voor onze trouw. Het pakje wat ze aan zal doen heeft ze maar enkele keren gedragen en met haar leeftijd verwacht ik niet dat ze nog niets nieuws gaat halen, daar ze hele mooie kleding in de kast heeft hangen. ( al denken andere mensen hier anders over )
Het mooiste vond ik toen ze het pakje voor me aan ging doen ( het pakje heeft ze gedragen toen ik mijn communie deed ) het stond haar SUPER! Samen een bijbehorende tas, schoenen en sieraden uigezocht. De oma is er helemaal klaar voor.
Bij het schrijven van dit stuk, krijg ik de tranen in de ogen en kippenvel op mijn armen..Geweldig dat mijn oma mag meemaken at haar jongste kleinkind als eerste mag gaan trouwen.. Een wens die voor mij en denk ook wel voor mijn oma in vervulling gaat. Wie weet mag ze mijn ( mochten deze er ooit komen ) kindjes niet meer gaan mee maken..
Onze mooiste dag zal ons in het bijzijn van de oma nooit meer afgenomen worden!!

Bruidjurk vorige week de laatste keer gepast, hij zat perfect alleen de lengte moest nog iets aangepast worden!!
Kan niet wachten hem de dag voor de trouw te gaan halen..

Mijn aanstaande mag zaterdag zijn pak gaan ophalen, we zijn beide erg benieuwd naar wat we aan hebben..
Het zoontje van mijn partner zal ons beide als één van de eerst gaan zien..Papa mag pas aanbellen als Noah mij heeft gezien..Dit was een beloofte waar Noah me wel aan laat denken..;-)

Vandaag bij de kapper geweest, mooi kleurtje, extantions, geknipt, helemaal klaar voor dé dag!!
Vanavond naar de locatie met de ceremoniemeester om de laatste zaken op orde te maken!!

Wat een vooruitgang en wat gaat de tijd nu snel..We worden ongeduldig en wachten rustig af tot de 17e..
Wie trouwen er nog meer op de 17e?

Ik hoop en denk alles op orde te hebben, vanaf morgen avond gaan we ontspannen proberen naar onze dag toe te leven..
Als afsluiter van het werk en als het ware mijn laatste week als ongetrouwde vrouw, ga ik met mijn papa uiteten!
Een gezellige vader/dochter avond..Zie er nu al naar uit..

Alle bruidjes die ons nog voor gaan of natuurlijk nagaan..Heel veel plezier en geniet!!

Liefs Mara

Mara
17-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 694

Ylenia
18-8-2012
 Meld misbruik9-6-2011 15:30:41

Wauw Mara,

je krijgt je droomdagje al gauw!
Ik denk dat je helemaal relaxed naar je grote dag toe kan leven
en ik wil je heel veel succes en een betoverend mooie dag toewensen!

Liefs,

Ylenia

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik9-6-2011 15:45:24

Hoi Mara!
Amai, jij hebt al vroeg verlof voor je trouw!
Ale, dat is niet slecht he! Zo kun je rustig naar je trouwdag toeleven en alles (samen!) in orde brengen! Geniet nog van de laatste dagen, De Grote Dag zal er snel zijn!!!!
Succes en alvast een prachtige dag vol liefde & plezier toegewenst!! xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...