Terug naar overzicht
Hoi Tania, Bij de Bijenkorf in Maastricht al eens gaan kijken? Het is een soort "inno", ze hebben een grote lingerie afdeling... Groetjes,Filipa
Ik zou ook de Inno antwoorden, maar dat hebben we in Limburg niet hé (vind ik een groot gemis na mijn verhuis van Brussel naar Limburg). Bijenkorf kan misschien een goed alternatief zijn, en anders naar Luik...
Hey! Ze hebben mij verteld dat dat niet bestaat een strapless body... Ik vond dit zeer vreemd, maar net als jou heb ik ondertussen ook al 4 of 5 lingeriewinkels afgelopen en niets gevonden.Inno ben ik wel nog niet geweest...Ik heb allesinds gekozen voor een strapless bh en een hoge aansluitende broek.... zit heel comfortabel en is eigenlijk hetzelfde. groetjes! Carolien
Hey, mijn mama heeft een lingeriewinkel, en ik heb dat eigenlijk ook nog nooit gezien een naadloze body... De oplossing is dan inderdaad een hoge slip, die heb je zeker en vast naadloos, en een strapless bh zoals Carolien zegt. Groetjes en nog veel shop-plezier!Lies.
hoi :) dat hebben ze in de Veritas voor weinig geld! groetjes Ulrike
http://www.magicbodyfashion.com/nl/strapless-bodysuit Ik heb er zelf geen ervaring mee. Op eigen risico dus ;-)
Hoe gaan jullie dan naar het toilet met zo'n body? Ik zie mij mijn trouwkleed niet afdoen om zo mijn broer naar beneden te krijgen :-)
Ladys Thx voor de vele tips dan kan ik mijn zoektoch verder zetten :) Hanne --> Zo een body kan je in de meeste gevallen onderaan open doen zoals een body-hemd dus zeer handig om naar het toilet te gaan :) Tania
Van het bruidslingeriemerk Poirier verkopen ze dit. Dit merk verkopen ze in de meeste bruidszaken. Je moet maar eens kijken op de site
Triumph heeft ook gelijkaardige strapless figuurcorrigerend ondergoed...
ik zou ook eens kijken op de sites van 3suisses, Laroute en Neckermann...
Ik zeg maar 1 ding: DAMART! Daar heb je n pak meer dan je denkt; en je hoeft niet per se 60 + te zijn. En Veritas zou ook best zoiets kunnen hebben.
Beste Tania, ik heb net een naadloze body via de online webwinkel van Wolford besteld. Misschien vind je daar iets? Groetjes