Terug naar overzicht
Tine Ik ben maandag bij Koonings geweest en heb ook mijn kleed gekozen. Ik ben echt super super tevreden over hun service. Ze nemen veel tijd dwingen je niets op,... en inderdaad op de collectie is er 50% korting wat best veel is! Zelf trouw ik pas op 14/07 maar als je gewicht stabiel blijft maakt het niet uit of je je kleed al koopt. Ik ben erg blij dat ik al geweest ben en mijn droomkleed heb gevonden. Veel succes!! Tania
Hoi, ik heb mijn kleedje daar besteld !Ik ben vorig jaar in oktober (de 30 ste) gaan kijken. Ze laten je je op je gemak voelen, ze nemen de tijd voor je.Ik had niet direct iets gevonden dat "de van het" was, maar mijn begeleidster had aan haar baas verteld wat ik zocht en zij heeft dan iets voor mij gevonden in de collectie van dit jaar. Ze was de jurk gaan halen en ik was op slag verliefd !Ik ben zaterdag geweest voor mijn eerste pas en de 20 ste moet ik teruggaan om mijn kleed te gaan halen en de allerlaatste veranderingen ter plaatse te laten doen. Zeker een aanrader om eens te gaan kijken ! Veel succes,Jessica
Hallootjes, Mijn kleedje kwam ook van daar en ik kan deze winkel alleen maar aanbevelen.De collectie is enorm tegenover andere winkels... je mag rustig rondkijken, de verkoopsters stellen gerichte vragen zodat ze goede voorstellen kunnen doen. Na enkele kleedjes vond ik mijn droomkleedje daar! Ook de pasbeurten daarna zijn heel professioneel en leuk geweest.
Hey Ik heb mijn jurk ook daar besteld en totaal geen spijt van. Ze zijn daar supervriendelijk en heel veel keuze. Vanaf het eerste ogenblik dat we daar binnenkwamen, werden we direct op ons gemak gesteld en dat geeft ook wel een goed gevoel. Ik ben later ook nog eens langsgeweest bij verschillende bruidswinkels in België en dat is dag en nacht verschil.
inderdaad, je voelt je er een prinses :)
Ik heb mijn kleedje ook vandaar... achter 3 weken mag ik voor de laatste pas, dan doen ze de allerlaatste veranderingen, enkele dagen voor de trouw. Ik ben ook erg tevreden... alleen is er nu even een probleem met betaling. Er staat nog enkele honderden euro's open terwijl ik dit de laatste keer betaald heb. Ik heb hiervan een afschrift maar blijkbaar zegt hun computer iets anders... ik hoop dat dit opgelost kan worden, maar ik heb er alle vertrouwen in. Zeker doen!
Ik ben er gisteren geweest, en heb er mijn droomlkleed gekocht! Zij waren de enige winkel die mijn kleed wouden bestellen zonder aankoopverplichting. ( had het op internet gezien en vond geen enkele winkel die het nog had). Het kleed was net zoals ik het mij had voorgesteld en heb het dan ook meteen gekocht! Verkoopster was supervriendelijk!!