Terug naar overzicht
Ik ga maandag 27juni voor een eerste pas. Volgens mij is dat normaal, je moet ook in rekening brengen dat de meeste winkels ook nog een vakantieperiode hebben en dat de naaisters ook enkele weekjes willen genieten van de zon!! Juli en augustus mag je niet als volwaardige 'werkmaanden' tellen volgens mij!
ik ga ook eind juni de eerste keer... denk dat ze dan al beginnen met de lengte aan te passen.
Dat verschilt ook van winkel tot winkel denk ik. Ik trouw midden augustus en mag pas over twee weken voor de eerste pas
Ben eind November 2010 mijn jurk gaan kopen... in februari mijn eerste pas, in april mijn tweede pas en vandaag mijn derde pas gehad. Waar ik m'n jurk heb gekocht die dame wou dat het perfect was.. heb ook een aantal dingen laten aanpassen omdat ik geen 'standaard' jurk wou Dus dit is van winkel tot winkel anders...
staat dit niet op een blad dat je hebt meegekregen tijdens je aankoop?Ik schat zoiets van 4 weken op voorhand je eerste pas, maar.... zoals ze hierboven al gezegd hebben kan je dit best even checken in verband met vakantieperiodes enzo...Ik zou toch gewoon even bellen om dit te vragen dan.Groetjes !
Wij trouwen op 2 september en op 23 juni heb ik mijn eerste pas. Bij Koonings hadden ze mij verteld toen ik mijn trouwjurk gekocht had dat ik in juni het beste kon terugkomen voor de eerste pas.
Wij trouwen op 24 september en ik heb mijn eerste pas op 11 augustus!!! Dit leek mij in het begin ook laat te zijn maar aangezien we in juli nog twee weken op vakantie gaan ben ik blij dat het pas dan is (zodat ik de vakantiekilo's nog kan kwijt spelen...).
ik trouw dezelfde dag als jij en mijn eerste pas is gepland voor 12 juli
Hey allemaal! Bedankt voor de reacties. Ik vond het raar omdat me bij de aankoop de verkoopster me vertelde dat ze zouden bellen voor een afspraak begin augustus, dan hadden ze nog tijd genoeg. Ik wilde eigenlijk ook nog wat meer kilo's kwijt, ach ja! Geen probleem. Bedankt!
Ik heb men eerste pas 3 juni gehad en m'n tweede pas is 5 augustus :)
wij trouwen op 10 september en heb mijn eerste pas 11juli en mijn tweede pas op 22augustus