Terug naar overzicht
Hangt ervan af of je met de kant erover neemt of niet...zonder kant zal het mss veel goedkoper zijn maar wel niet zo speciaal. Kijk eens op http://www.bridalgown.net/storefrontprofiles/deluxeSFsh... Deze prijzen zitten meestal in de buurt. Het jouwe kost dus zo'n 3000 euro.Ik was zot van een jurk van Elie Saab (voor Pronovias) maar heb het niet eens gepast omdat die prijzen vanaf 4000 euro beginnen. Anders had ik toch maar een slecht gevoel :-) Ik heb wel een supermooi kleed nu van Cymbeline.
Ik wou ook supergraag de iman jurk, maar ik heb rondgebeld en nergens hadden ze deze binnen. Ook op verschillende forums had ik gezien dat deze jurk ook wel de duurste uit de collectie is en daarom ben ik andere jurken gaan passen uit hetzelfde modehuis (San patrick, pronovias, sposa) daarin heb ik dan ook mijn kleedje gevonden. Als ik nu kijk naar die jurk vind ik de mijne toch wel mooier en ben ik blij dat ik geen ongelukken gedaan heb om toch de iman te vinden.
Heyla Mijn jurk is ook van het merk pronovias. Ik heb er verschillende van dat merk gepast (omdat ik nu eenmaal van hun stijl hou). Ik moet wel zeggen dat hun prijzen niet aan de goedkoopste kant liggen, al kan dat wel verschillen van winkel tot winkel. De mijne kostte 1990€ (enkel jurk, zonder retouches) bij Koonings in Nederland en 1690 (enkel jurk, zonder retouches) bij Maxim's Couture in Aarschot. En dan moet ik ook zeggen dat de mijne een van de goedkoopste kanten Pronovias jurken was.. De rest lag bijna allemaal boven de 2000 euro van prijs. Ik heb er zelfs één gepast van 4000€... De jurken zonder kant zijn vaak wel iets goedkoper. Wat de Imani kost weet ik niet goed, maar zoals ik het op de foto's gezien heb heeft het een hele lange kanten bolero. Onthoud dat je daar extra voor moet betalen (en dat zal zeker niet goedkoop zijn). Ook de sluier zal wat kosten...Maar je trouwt pas in september 2012, dus eigenlijk kan je nog wachten met het bestellen tot in oktober 2011 ofzo want dan is de nieuwe collectie uit en zal de collectie van 2011 (waar de Imani uit komt) afgeprijsd zijn. Dat zal wel wat geld besparen denk ik :) Als je nog vragen hebt, laat het dan maar weten hé. Groetjes!