Terug naar overzicht
Hey Jili, ik snap je nieuwsgierigheid... alleen vinden wij het spijtig dat je hier op de site zo geen overzicht kan opzoeken... Maar dat zal vast ook met privacy te maken hebben. Veel succes met de voorbereidingen alvast! Groetjes, Lies!
hey! Wij trouwen een week later op 18 mei! Het zal een druk jaartje worden denk ik.. Groetjes Emilie
Hey hey, Wij trouwen ook op 12/05/12 :o) Groetjes, Veerle
hey wij trouwen ook op 12/05/2012 hebben jullie al veel gedaan voor de trouw?
Hey, Wij ook op 12-05-2012 :) Groetjes! Sonja
Wij zijn al een paar zalen gaan bekijken, maar er ligt nog niets vast...Kiezen is zooooooooooo moeilijk! en er komt ineens zoveel op je af dat ik ni goed wist waar te beginnen...Enkel heel veel op dit forum lezen zodat ik wat idee'tjes kan op doen :-)
Wij trouwen ook op 12 mei 2012 :-)Mooie datum hé!
@ jili de belangrijkste zaken zijn de zaal en de fotograaf want die zitten soms al heel lang op voorhand vast. ja ik verschoot ook dat er met een trouw zoveel bij komt zien maar vind het super leuk en spannend al die voorbereidingen. ik heb een tedoelijstje van 12-9-6-3 maand. als je wilt stuur ik het via prive mail door. nog heel veel succes met de voorbereidingen he nog 331 dagen groetjes
Het is inderdaad super leuk om alles te plannen! Een heel jaar uitkijken naar DE grote dag waar we als klein meisje al van gedroomd hebben. Als je wil mag je het todolijstje wel mailen naar: jili.de.weyer@gmail.com merci'kes!!
Wij trouwen niet op 12 mei maar op 26 mei, 2 weekjes later dus. Bij ons ligt de zaal, het gemeentehuis en de fotograaf al vast. En deze week ga ik op 2 plaatsen kijken voor een trouwkleed. Veel succes met de voorbereidingen.
is verstuurd
Hoi! Ook wij trouwen op 12/05/12! Ondertussen ligt de zaal, dj, kerk, fotograaf en vervoer al vast. Op dit moment is het nog to-do lijstjes maken en ideetjes opdoen. Het is gewoon zo'n leuke tijd! Veel succes! *
wij trouwen op 12 mei 2012 in Balen en ons feest is in domein de groote hoef in lommel.DJ is ondertussen, ook vastgelegd en kleed ook
Hey!Wij trouwen ook op 12 mei 2012!In Sint-Niklaas en bijna alles is al in orde!groetjes!
Wij trouwen ook op 12 mei 2012 en geven ons feest in de Hezehoef!Groetjes,