Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen Trouwartikelen.nl?

14-6-2011 18:14:19
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of er bruidjes zijn die via deze website al eens wat gekocht hebben en het nadien ook weer hebben terug gestuurd (vanwege welke reden dan ook..)

Ik heb eind mei daar een kousenband set en naamkaartjes besteld en ook thuis gestuurd gekregen, maar het was helemaal niet wat ik ervan verwacht had..

Daarom heb ik diezelfde avond nog het contact formulier ingevuld en aangegeven dat ik wilde weten wat ik moest doen om het retour te sturen..

Daar heb ik helemaal niets meer op gehoord, dus een weekje later nogmaals een mailtje gestuurd. Maar tot op heden blijft het langs die kant er stil.

Dus vroeg ik me af of andere bruidjes daar ook problemen met hebben/hebben gehad?
(En voor eventueel advies sta ik altijd open.. )

xxx

Sarah
8-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 662

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik14-6-2011 19:30:42

Hoi,

Ik zou telefonisch contact met hun opnemen (Bel 31 (0) 24 82 000 37)
Werkt mss efficiënter!

Groetjes.

Valérie

A.
23-7-2011
 Meld misbruik14-6-2011 21:25:59

Hoi, ik heb hier mijn bedankdoosjes besteld. En ben hier uiterst tevreden over. Indien ik deze niet goed vond was het geen probleem deze retour te sturen en kreeg ik mijn centjes terug. Heb je dit emailadres gebruikt: klantenservice@trouwartikelen.nl, hier heb ik vrij snel een antwoord op mijn vraag gekregen.. maar misschien toch eens gewoon bellen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...