Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

15-6-2011 21:18:57
Bruidjes,

zijn er onder jullie die tips hebben om een leuk gastenboek te creeëren?
laat het me weten!

Severine
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 602

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik15-6-2011 21:28:27

Hoi,

Onze fotograaf zal van alle koppeltjes/gezinnen een foto nemen bij het binnekomen van de zaal. Als gastenboek zullen er kaartjes (donkerrood) klaarliggen formaat 10x15 zoals een foto hierop kunnen de gasten hun wensen noteren met een zilverstiftje achteraf worden de kaartjes bij de foto's geplakt in het fotoalbum zodat we een fotoalbum en gastenboek in één zullen hebben.

Groetjes,
Celesta

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik15-6-2011 22:32:13

Hey Severine, wij hebben gelozen voor een videogastenboek. Dat is een gastenboek waar foto's van ons op getoond worden als er niemand voor staat, en waar de gasten iets kunnen inspreken ipv te schrijven. Ze worden dan ook gefilmd en kunnen gekke bekken trekken. Dit staat dan op een dvd, maar ben wel van plan om ook een gewoon gastenboek te leggen

Groetjes
Sonja

Roeland

Meld misbruik16-6-2011 8:22:06

Hallo,

Als je vooraf een verlovingsshoot laat doen, kan je van deze foto's een (besch eiden)digitaal album laten maken met aan één kant telkens een witte pagina waar je gasten kunnen schrijven, de pagina ernaast is een mooie foto. Achteraf krijgt je gastenboek een plaatsje naast het huwelijksalbum en belandt zeker niet in de vergeethoek!

Roeland

---

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik16-6-2011 12:10:30

heb het idee om kleine kaartjes met vragen op tafel te leggen en een heel groot blad (A0 formaat) te leggen en ze daar op te laten schrijven. Kunnen we dit in een kader steken en ophangen. Terwijl een boek toch in de kast verdwijnt...

Marlies
7-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 22:52:28

Wij hadden een wensboom waarbij allemaal kaartjes lagen waarop de gasten iets konden noteren en nadien hun kaartje in de boom knopen.

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik17-6-2011 10:13:25

Onlangs heb ik iets superorigineel gezien.
Een "gastenbank". Het koppel had een houten bank voor in de tuin gekocht of laten maken.
De gasten konden hun wensen voor het koppel op de bank schrijven.
De herinneringen blijven langer dan van een gastenboek dat na een aantal weken in een kast verdwijnt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...