TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
16-6-2011 16:06:39
Hoi Els, Hoe groot/hoe klein moeten die vaasjes zijn (hoogte/breedte)? Ga je daar één of meerdere bloemen in zetten? groetjes, Filipa
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
16-6-2011 16:12:46
blokker, casa, action?
Als je kleuren wit en oranje zijn dan kan je bv:
* een wit tafelkleed met oranje loper doen
* Daarop witte / oranje rozenblaadjes (stoffen)
* pareltjes kan je ook strooien op je tafel
* grote vasen met zand en een dikke oranje kaars in
* Ze verkopen in de ava kleine vlindertjes in vele kleuren, misschien kan je op de glazen een vlindertje aanbrengen
* Gerbera's zijn de bloemen waar ik aan denk als je oranje en wit zegt
* typ gewoon eens in google: "tafelversiering" of "tafel huwelijk"
Succes!
|
|
Lilabluestar
14-7-2012
|
16-6-2011 16:26:21
zeker eens een bezoekje brengen aan de kringloopwinkel! Groetjes!
|
|
suzy
6-8-2011
|
16-6-2011 16:29:21
in een tuincentrum zoals thomas bijvoorbeeld...
|
|
Els
5-8-2011
|
16-6-2011 16:33:41
thx, ik wilde idd een wit tafelkleed met oranje loper :-) (oef dan ben ik toch al in de juiste richting aan het denken)
die rozenblaadjes is een leuk idee!
ik zoek eigenlijk kleine vaasjes voor 1 of max 3 bloemen in te zetten (oranje en/of wit)
zal eens moeten gaan rondkijken dan! bedankt voor de tips
laat nog maar komen!
|
|
Kristien
25-5-2012
|
16-6-2011 17:08:19
Soms hebben ze zulke dingen ook in Hema...
succes met de zoektocht!
|
|
rafa
6-5-2011
|
16-6-2011 17:08:32
wij hadden iets heel simpels namelijk: in aldi kan je zo van die gelatine pudding in kleine glazen potjes kopen (per 4 verpakt en kosten 1.49 dus voor die 4) ons zoontje hefet dus weken die pudding gegeten, gelukkig at hem die graag hihi die glaasjes goed uitgespoeld, en daar hadden we van die gelbollekes (in bloemencenter kan je die vinden, eerst zijn die miniklein maar als je die in water legt paar uur, hebben ze ongeveer een doorsnede van 1 cm en oogt heel mooi) ingedaan in het blauw (in dat water waarin ze gelegd werden om groter te worden heb ik een beetje blauwe kleurstof voor cake gedaan (onze kleuren waren turkoise/wit)) en dan zo dat potteke half gevuld en 1 wit roosje ingedaan, en rond het glaasje een blauw strikje... het was heel simpel maar wel heel mooi, en niet duur, wat ben je uiteindelijk na de trouw met 20 vaasjes.. als je in jouw geval dit zou doen, moet je gewoon beetje rode en gele kleurstof in het water doen, goed roeren en je hebt orangje bollekes...
|
|
Lesley
15-10-2011
|
|
|
rafa
6-5-2011
|
16-6-2011 19:18:03
ja khad er zo ook 25 met wit zand, wit lind en blauw theelichtjes, en 25 blauwe gelbollekes, blauw lint en wit roosje.. heel mooi
|
|
Els
5-8-2011
|
16-6-2011 21:16:47
aaaah goeie tip!!! potjes van den aldi, 'k weet niet juist welke jullie bedoelen maar'k ga er eens achter zien dan!
die gel dinges weet ik ook niet wat dat juist is maar daar ga'k ook eens achter zien!
wat een super tips! da's idd een goedkope maar originele oplossing!!! bedankt in ieder geval!
|
|
Lesley
15-10-2011
|
|
|
rafa
6-5-2011
|
17-6-2011 10:38:13
was het gene krokodil die op die aldi doosjes staan? maakt ni uit, tis een groen beest..hihi jnee dit zijn denk ik zo van die glazen gelvormige parels, die op die afbeelding staat wij hebben deze hier in bloemenwinkel gevraagd, ik had gewoon gezegd in die winkel, zo van die gelbollen voor in een bloemvaas, zo deco achtig, in plaats van gewoon water te gebruiken, en toen wist ze meteen wat ik bedoelde...en koste 3.10 euro en ik kon ze in een emmer gooien met ongeveer 5 liter water, en werd dat een massa van die gelbollen, en houden heel lang, heb ze nu nog atlijd in een vaas liggen, af en teo moet ik ze ns in een vergiet gooien om het water wat af te laten (ze krimpen heel stillekes aan en verliezen dan water) maar blijft nog even mooi... als je ze niet vind wil ik u gerust wel zo een potteke opsturen..of van waar ben jij? die winkel waar ik ze gevonden heb is de cash en carry hier in leopoldsburg
|
|
nele
1-7-2011
|
17-6-2011 11:24:10
ga eens kijken op de website www.theperfectwedding.nl , daar vind je super leuke ideeën terug voor tafelversiering en decoratie, ook per kleur. Gewoon een login aanmaken en dan naar trouwblog gaan. Links zie je dan verschillende items staan waaronder DIY, daarop klikken en je bent vertrokken. Ik heb op deze site echt al hele leuke ideeën opgedaan. Groetjes Nele
|
|
Els
5-8-2011
|
17-6-2011 13:42:44
bedankt, hier ben ik wel wat mee!
@rafa: ik ben van Aarschot maar ik denk dat'k dan eventjes langs de Aldi ga en veel yoghurtjes ga eten :-)
thx!
|
|
rafa
6-5-2011
|
17-6-2011 19:23:44
hihi smakelijk!!!, en ge laat maar iets weten als je die geldinge vind... groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|