Nu Online
Momenteel zijn er 512 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleine vaasjes

16-6-2011 15:56:21
ik zoek vele(gok een 30tal) kleine vaasjes van max 2 euro per stuk (wit, oranje of doorschijnend)
ikea heb ik al gevonden maar voor de rest vind ik niet iets...

er komen ook balonnen,
iemand nog tips voor een leuke tafel/zaal versiering?

groetjes

Els
5-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1798

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik16-6-2011 16:06:39

Hoi Els,

Hoe groot/hoe klein moeten die vaasjes zijn (hoogte/breedte)? Ga je daar één of meerdere bloemen in zetten?

groetjes,
Filipa

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik16-6-2011 16:12:46

blokker, casa, action?

Als je kleuren wit en oranje zijn dan kan je bv:
* een wit tafelkleed met oranje loper doen
* Daarop witte / oranje rozenblaadjes (stoffen)
* pareltjes kan je ook strooien op je tafel
* grote vasen met zand en een dikke oranje kaars in
* Ze verkopen in de ava kleine vlindertjes in vele kleuren, misschien kan je op de glazen een vlindertje aanbrengen
* Gerbera's zijn de bloemen waar ik aan denk als je oranje en wit zegt
* typ gewoon eens in google: "tafelversiering" of "tafel huwelijk"

Succes!

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik16-6-2011 16:26:21

zeker eens een bezoekje brengen aan de kringloopwinkel! Groetjes!

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 16:29:21

in een tuincentrum zoals thomas bijvoorbeeld...

Els
5-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 16:33:41

thx, ik wilde idd een wit tafelkleed met oranje loper :-) (oef dan ben ik toch al in de juiste richting aan het denken)

die rozenblaadjes is een leuk idee!

ik zoek eigenlijk kleine vaasjes voor 1 of max 3 bloemen in te zetten (oranje en/of wit)

zal eens moeten gaan rondkijken dan! bedankt voor de tips

laat nog maar komen!

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik16-6-2011 17:08:19

Soms hebben ze zulke dingen ook in Hema...
succes met de zoektocht!

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik16-6-2011 17:08:32

wij hadden iets heel simpels
namelijk:
in aldi kan je zo van die gelatine pudding in kleine glazen potjes kopen (per 4 verpakt en kosten 1.49 dus voor die 4) ons zoontje hefet dus weken die pudding gegeten, gelukkig at hem die graag hihi

die glaasjes goed uitgespoeld, en daar hadden we van die gelbollekes (in bloemencenter kan je die vinden, eerst zijn die miniklein maar als je die in water legt paar uur, hebben ze ongeveer een doorsnede van 1 cm en oogt heel mooi) ingedaan in het blauw (in dat water waarin ze gelegd werden om groter te worden heb ik een beetje blauwe kleurstof voor cake gedaan (onze kleuren waren turkoise/wit)) en dan zo dat potteke half gevuld en 1 wit roosje ingedaan, en rond het glaasje een blauw strikje...

het was heel simpel maar wel heel mooi, en niet duur, wat ben je uiteindelijk na de trouw met 20 vaasjes..

als je in jouw geval dit zou doen, moet je gewoon beetje rode en gele kleurstof in het water doen, goed roeren en je hebt orangje bollekes...

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik16-6-2011 17:39:54

Ik had da idee met die potjes van Aldi ook
Ik wil die gebruiken met kaarsje er in en dan wss zo'n lintje met parels, bloemetjes ofzo er rond.

http://www.zoekwekker.be/aangeboden/kleine_vaasjes_te_h...

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik16-6-2011 19:18:03

ja khad er zo ook 25 met wit zand, wit lind en blauw theelichtjes, en 25 blauwe gelbollekes, blauw lint en wit roosje.. heel mooi

Els
5-8-2011
 Meld misbruik16-6-2011 21:16:47

aaaah goeie tip!!! potjes van den aldi, 'k weet niet juist welke jullie bedoelen maar'k ga er eens achter zien dan!

die gel dinges weet ik ook niet wat dat juist is maar daar ga'k ook eens achter zien!

wat een super tips! da's idd een goedkope maar originele oplossing!!! bedankt in ieder geval!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik16-6-2011 21:41:15

http://nl.yunomi.be/artikel/mooie-decoratie-zelf-maken

Op de foto zie je zo'n potje van Aldi Ze zitten met 4 verpakt en het is een roze verpakking met een dinosaurus op denk ik?

http://www.budgetland.nl/hydrogel-bloemen-deco-gel-pare... en dit is volgens mij de gel die ze bedoelen.

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik17-6-2011 10:38:13

was het gene krokodil die op die aldi doosjes staan? maakt ni uit, tis een groen beest..hihi

jnee dit zijn denk ik zo van die glazen gelvormige parels, die op die afbeelding staat
wij hebben deze hier in bloemenwinkel gevraagd, ik had gewoon gezegd in die winkel, zo van die gelbollen voor in een bloemvaas, zo deco achtig, in plaats van gewoon water te gebruiken, en toen wist ze meteen wat ik bedoelde...en koste 3.10 euro en ik kon ze in een emmer gooien met ongeveer 5 liter water, en werd dat een massa van die gelbollen, en houden heel lang, heb ze nu nog atlijd in een vaas liggen, af en teo moet ik ze ns in een vergiet gooien om het water wat af te laten (ze krimpen heel stillekes aan en verliezen dan water) maar blijft nog even mooi...

als je ze niet vind wil ik u gerust wel zo een potteke opsturen..of van waar ben jij? die winkel waar ik ze gevonden heb is de cash en carry hier in leopoldsburg

nele
1-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 11:24:10

ga eens kijken op de website www.theperfectwedding.nl , daar vind je super leuke ideeën terug voor tafelversiering en decoratie, ook per kleur.
Gewoon een login aanmaken en dan naar trouwblog gaan. Links zie je dan verschillende items staan waaronder DIY, daarop klikken en je bent vertrokken. Ik heb op deze site echt al hele leuke ideeën opgedaan.

Groetjes
Nele

Els
5-8-2011
 Meld misbruik17-6-2011 13:42:44

bedankt, hier ben ik wel wat mee!

@rafa: ik ben van Aarschot maar ik denk dat'k dan eventjes langs de Aldi ga en veel yoghurtjes ga eten :-)

thx!

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik17-6-2011 19:23:44

hihi smakelijk!!!, en ge laat maar iets weten als je die geldinge vind...
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info