Terug naar overzicht
wij hebben een persoonlijke viering op onze grote dag hiervoor hebben we rent a priest ingeschakeld contact hebben we al, eerste afspraak moet nog komen ik vind het in ieder geval op voorhand al een geweldig ding
Hallo Debbie, wij krijgen ook een half uurtje, en we gaan een liedje spelen bij het binnenkomen, bij het tekenen, en bij het naar buiten gaan. En dan had ik ook graag nog een tekstje laten voorlezen, en eventueel zelf nog wat zeggen natuurlijk. Groetjes, Elsie
Hallo Elsie, bedankt voor je bericht! Ik had ook zoiets in gedachten. Waar trouwen jullie?Wij dachten ook aan een liedje bij het binnenkomen en bij het tekenen. Weet jij of je dan zelf voor de muziek"installatie" moet zorgen of zou het stadhuis dat kunnen voorzien? Veel succes nog!Debbie
Wij trouwen in Zonnebeke. Het is denk ik wel heel afhankelijk van waar je woont, best eens navragen in het stadhuis. Een cd speler hebben ze wel, ze voorzien sowieso dat er liedjes afgespeeld worden. Hun principe is: alles mag, maar je moet er zelf voor zorgen!! En het is gratis, helemaal super Groetjes, Elsie