Nu Online
Momenteel zijn er 587 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jullie mening graag :-)

17-6-2011 15:15:54
hoi ik had net deze 'bruidspaarzaakjes' gevonde op het net en vond het meteen geweldig!! Wat denken jullie ervan? Eerlijk jullie mening geven hé http://www.trouwartikelen.nl/huwelijks-bedankjes-bruiloft-trouwen/trouwbedankjes-doosjes-zakjes/bruidspaarzakjes.html

De bedoeling bij ons is dat iedere persoon op hun bord al een klein bedankje vindt met suikerboontjes erin. En als ze op het einde van de avond naar huis gaan, dat ze per gezin een iets 'groter' bedankje krijgen. Wat zou jullie eerste reactie zijn als jullie dit zakje op jullie bord zien staan? "tof" of eerder "Oh My God, wat is dat nu weer!?" Of zouden jullie eerder kiezen voor een simpel doosje met een strikje rond en de boontjes erin?
Alvast bedankt!!!

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 944

sonja

Meld misbruik17-6-2011 15:17:34

Ik vind het schattig en origineel.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 15:24:39

oh was aan het kijken en die pepermuntjes zijn ook wel zalig!
leuke site, heb hem zeker opgeslagen

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 15:26:52

Hoi Patrizia,

Ik vind ze leuk, en mooi! Maar je moet ook gewoon doen wat je leuk vindt, en je niet teveel vragen stellen bij wat andere mensen zullen vinden! ;-)
Hier zijn nog wat ideetjes in die thema (niet dat ik de jouwe niet leuk vind, maar zo kan je natuurlijk optimaal beslissen!)

http://www.organzawinkel.nl/huwelijk-zakjes.html
http://www.cupido-bedankjes.nl/c-544554/doosje-bruid-en...
http://www.lilo-gifts.nl/Webwinkel-Product-289950/Tinne...

Groetjes,
Filipa

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-6-2011 15:32:35

Hey Patrizia,

Ik vind ze echt wel heel leuk ... als jij ze leuk vindt, gewoon doen!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik17-6-2011 15:37:02

dankjewel voor jullie mening en bedankt Filipa voor de andere adresjes! heb ze ook al opgeslagen !!!

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 15:42:07

Leuk idee en mooi !

Ik denk dat ik ook zoiets ga doen, maar dan geen bedankjes als ze doorgaan, maar nadien een foto opsturen.

Lien
24-3-2012
 Meld misbruik17-6-2011 15:43:09

Met het risico om mij hiermee onpopulair te maken, hier mijn mening

Ik vind ze op zich wel schattig en grappig, maar ik vraag mij altijd af wat ik ervan zou vinden als ik dat op een trouw zou krijgen. Ok, de snoepjes eet je wel op, maar eens die op zijn dan gooi je dat zakje toch weg? Of je moest een verzamel-persoon zijn...
Maar ik heb dat echt met de meeste bedankjes die ik op trouwfeesten krijg, dat ik me afvraag wat ik daar nog mee moet doen eens de trouw voorbij is...

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik17-6-2011 15:56:01

heeft er hier trouwens al ervaring met één van deze sites?
alvast bedankt!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 17:32:52

@ Dorien, ik heb al besteld op www.onestopweddingshop.nl en op www.styleyourwedding.be

Bij beide sites geen problemen gehad!

@ Lien, je maakt jezelf niet onpopulair met het geven van je eigen mening. Maar bedenk dat jouw mening niet dat van iedereen is eh... er zijn mensen die graag die dingetjes verzamelen, ik bijvoorbeeld verzamel van mijn neefjes de doopsuiker en ik hou het bij op ons buffetkast of achter een glazen deurtje ofzo. Als er iemand van mijn familie zou gaan trouwen, en ze gaven bedankjes, dan zou ik het zeker bijhouden. Maar dat geldt misschien weer minder voor mensen die je niet zo na aan het hart liggen of misschien is dit gewoon van persoon tot persoon verschillend!

Groetjes

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik17-6-2011 20:07:22

waauw das keitof dit was mijn eerste reactie toen ik de afbeelding zag

blondina

Meld misbruik20-6-2011 17:51:12

Deze flesjes zijn volgens mij ook wel erg leuk.

www.drank-bedankjes.be

groetjes, Blondina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...