Terug naar overzicht
Hoi Vicky, Kijk misschien eens hier: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=288046&su... Vooral de reactie van Hanne is misschien voor jou van belang... Groetjes,Filipa
Wij wilden dit doen en dat kon ook -was voor Brugge- mààr, uiteindelijk kon het niet omdat onze bestemming buiten de provincie lag... Maar in de omstreken van Brugge kan het dus wel en is helemaal niet duur.
wij hebben via de mail contact opgenomen met de lijn. wij hebben direct een reactie gekregen om het per telefoon te regelen. ik heb dat nog niet gedaan omdat we iets anders ook nog in beraad houden.
Ja het kan want mijn ma haar neef heeft dit ook gedaan en dan komt je naam zo mooi vanboven op het scherm echt wel leuk en je ziet zit ook niet heel veel.
Hallo het is te zien voor welke tijdsperiode je een bus nodig hebt. Wij hadden één nodig van 's morgens 11 u. tot rond 16 u. Verplaatsing wet, verplaatsing kerk, verplaatsing feestzaal. Voor 5 uur ongeveer: tussen 500 en 600 euro, is dus afhankelijk hoelang je een bus nodig hebt.
Mijn collega had een bus van de lijn als vervoermiddel, maar haar man is wel chauffeur bij de lijn...