Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen bruidegom

17-6-2011 21:10:39
We gaan beginnen aan onze zoektocht naar schoenen voor de bruidegom. Nu kreeg ik als tip de Carmi in Zemst en Van Loock in Zandhoven. De Carmi is voor ons heel dicht in de buurt en zou liever dus naar daar gaan. Is de keuze bij van Loock veel groter? Andere tips uit omgeving Antwerpen-Mechelen-Leuven zijn welkom!

mama
31-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1183

Yves

Meld misbruik17-6-2011 21:25:51

Hallo,

Tja,....beide zijn moeilijk te vergelijken.

Ga je naar Van Loock dan heb je de nieuwste schoentrends allemaal bij mekaar.
Mooi verdeeld in 3: kinderen, vrouw, man.

Carmi heb je schoenen allerlei wat de keuze moeilijker maakt en iets meer verspreid.
Zowel: sport, ontspanning, gekleed, comfort,....

Neem gerust eens een kijkje bij Carmi en vind je je keuze ......OK.
Zie je graag nog een model of heb je nog tijd...zou ik eens een kijkje gaan nemen
in Zandhoven.

Maar iemand iets aanbevelen.....ieders smaak verschilt.

Groetjes,
Yves

www.huwelijksfotograaf.nu

Lien
6-8-2011
 Meld misbruik18-6-2011 7:48:09

Hoi,

Van Loock is echt wel een grote winkel met een groot aanbod. Wij zijn daar ook eerst naartoe gegaan voor onze schoenen. Ik had dadelijk gevonden wat ik nodig had, maar mijn verloofde vond er niets. Hij was op zoek naar iets specifieks en dat zat niet in hun collecties.
Dus, ja, veel keuze, maar dat wil niets zeggen...

Succes!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik18-6-2011 8:57:27

Ze zeggen, als je het bij Van Loock niet vindt, dan vind je het nergens!

A.
23-7-2011
 Meld misbruik18-6-2011 11:36:40

Men ventje was ook op zoek naar een specifieke kleur.. hadden ze niet in zijn maat (49) Konden ze uiteindelijk wel bestellen, voorschot van 25 euro moeten betalen. De week erop telefoon gekregen.. het ging niet in het gekozen model maar wel in het model dat hij niet mooi vond. Euh.. dan moet het nie. Weer 2 dagen later bellen ze terug dat het toch ging maar niet wisten wanneer de schoen er zou zijn. Weer ee aantal dagen kregen we telefoon dat het plots niet meer ging.. en zo bleef het maar duren. Na 2 weken op en neer bellen heb ik uiteindelijk de telefoon gepakt en me nogal kwaad gemaakt met de mededeling jullie mogen de schoenen houden we gaan wel ergens anders en uiteindelijk na nog een paar telefoontjes ons voorschot ook terug gekregen. Dus wij hebben er niet zo'n goeie ervaring gehad!!

Zijn naar beek gereden in Nederland. En daar stonden ze.. waren zelfs nog goedkoper dan bij van Loock. Dus als jij zo graag naar Carmi wil omdat het dichter bij is.. ga daar eens eerst kijken.. zullen ze ook wel de nodige schoenen hebben en anders kan je nog altijd naar van Loock rijden! Veel succes...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info