TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
1-6-2013
|
19-6-2011 12:20:38
Hey Linde
Ik heb even een kijkje genomen op de website.
Het zijn inderdaad budgetvriendelijke kleedjes. Ik zie wel dat je een bepaalde maat kan kiezen, er is ook een maattabel. Maar je kan volgens mij niet verwachten dat het kleed echt perfect past, soms zijn je heupen iets breder, maar heb je een smalle taille, waardoor er toch aanpassingen moeten gebeuren.
Ik zou persoonlijk ook eerst eens informeren naar een naaister die jouw kleed kan aanpassen en vragen hoeveel ze daarvoor aanrekent.
Verder zou ik eventueel eens in een bruidswinkel kleedjes gaan passen om uit te maken welke stijl bij jou past. Want op een foto is het moeilijk kiezen.
Zoals ik zie aanvaarden ze geen teruggave van kledij op basis van maat of kleur. Enkel als het door hun fout is beschadigd. Hieronder kan je hun voorwaarden vinden
http://www.gogogu.nl/return_policy
|
|
Laura
20-11-2011
|
20-6-2011 14:07:50
Ik had ook een mooie bruidsjurk gezien op gogogu.nl, de website lijkt echter wel simpelweg met google translate vertaald te zijn. Na aanmelding kreeg ik een hele vreemde aanmeldings e-mail, dus ik vertrouw de website niet echt. Ik zou je niet aanraden om daar iets te bestellen.
|
|
Jenifer
2-9-2011
|
22-6-2011 13:22:45
Ik heb ook een jurk gezien op die site en ik ben ook aan het twijfelen of ik daar iets moet bestellen. Het zijn inderdaad leuke prijzen en voor het verstellen heb ik al een naaister gevonden dus dat zal het probleem niet zijn. Heb jij inmiddels al besteld?
|
|
Linde
26-5-2012
|
24-6-2011 23:28:26
Dag jennifer,
Nee, ik heb nog niets besteld. Ben nog steeds aan het twyfelen. Het kleedje dat ik graag zou hebben kost 90euro. De kans bestaat dat ik het er toch op ga wagen.. Als het tegenvalt dan is het zo maar.. :)
Ben benieuwd!
Linde
|
|
Shirleyjane
8-9-2012
|
27-6-2011 23:35:10
Hallo Linde, Je maakt me erg nieuwsgierig of je besteld heb en hoe of wat... Ik ben namelijk via via op deze site geattendeerd, en er staan inderdaad hele mooie jurken op voor hele mooie prijsjes maar ik ben een beetje bang dat het een gevalletje 'als het te mooi lijkt om waar te zijn, is dit het meestal ook' is. Dus vraag mij af of je al besteld heb en of je het wilt laten weten als je het dan ontvangen heb... Alvast hartelijke dank! Sooletje
|
|
Nikie
|
29-6-2011 16:49:22
Ik heb 1,5 week een jurk besteld bij gogogu. Betaald via Paypal, en een week later was de betaling rond! Ik heb toen een email gehad van gogogu dat ze mijn bestelling en betaling hadden ontvangen. Verder stond er in de mail dat bepaalde jurken langer duurden om te maken en andere jurken op voorraad waren en minder lang duurden om te ontvangen. Echter had ik mijn jurk uit de categorie 'goederen ter plaatse' besteld met een ontvangstermijn van 5-7 werkdagen. Dus ik had na deze email een email verwacht met de bestelstatus en wanneer mijn specifieke jurk bij mij zou zijn. Dit is echter nog niet het geval, en aangezien ik hem volgende week zaterdag nodig heb begin ik heb toch wel te knijpen...
|
|
Shirleyjane
8-9-2012
|
29-6-2011 23:57:37
@Nikie
Oo , dat klinkt niet goed..
Hopen maar dat je hem nog op tijd ontvangt..ik zal voor je duimen!
|
|
Linde
26-5-2012
|
30-6-2011 12:21:14
Ik duim ook absoluut mee!
Laat weten hoe het afloopt e!
Veel succes!
Linde
|
|
Nikie
|
30-6-2011 19:01:17
Nog altijd niks gehoord helaas! Maar na duizend keer de site te hebben nagezocht zag ik ergens vermeld dat het voordeel van een account aanmaken was dat je ook de bestelstatus enzovoort kon zien. Aangezien ik geen account heb aangemaakt maar voor een eenmalige aankoop ging hoop ik dat ik hem dus gewoon zo ontvang... Maar uiteraard zal ik even laten weten of ik heb (op tijd) ontvangen heb en of de jurk wel de beloofde maat/kwaliteit is! Dus, ik ga nog even verder hopen!
|
|
Linde
26-5-2012
|
3-7-2011 20:21:53
En nikie? nog steeds niets?
Ben ongeduldig in jou plaats!
Linde
|
|
Nikie
|
4-7-2011 12:32:48
Helaas, nog altijd niks... Geen jurk en geen email. Na even rekenen met de werkdagen zou de jurk vrijdag, maandag (vandaag dus) of dinsdag binnen kunnen komen, dus als ik dinsdag niks gekregen heb dan ga ik toch maar via paypal een klacht indienen om mn geld terug te krijgen en helaas een andere jurk te gaan zoeken :( Ik hoop dat ik hier vandaag of morgen een positief bericht kan neerzetten!!
|
|
Linde
26-5-2012
|
4-7-2011 12:34:21
Ik duim alvast mee hoor!
Linde
|
|
Shirleyjane
8-9-2012
|
8-7-2011 9:24:13
Zeker niks......
Ik had nog iemand anders gesproken, die had wel ontvangen (maar dat ging om een lingeriesetje en die hoeft denk ik niet gemaakt te worden) maar de maat was niet goed..nouwja daar kunnen hun dan niks aan doen....
Maar goed, nu jij je jurk nog!
|
|
Nikie
|
8-7-2011 12:23:27
Dames, Ik kreeg me net toch een engel aan de deur! Ofja: een DHL bezorgster met een pakketje! Mijn jurk is dus 3 dagen te laat volgens schema, maar wel een dag voor het feest binnengekomen, wat een geluk! Ze verpakken de kleding vacuum in een mini pakketje, maar het kreukelen valt gelukkig mee, wel goed verpakt verder. De maat is exact de centimeters die op de site stonden, hij pas me dus erg goed. De kleur is goed, heb de naden ed bekeken, ook allemaal prima kwaliteit. Het enige wat ik erop aan kan merken is dat de decoratie er op de foto als roze glinsteringen uitzagen en dat in werkelijkheid dus wit en zilver borduursel is met pailletjes en kralen, maar dit ziet er wel heel leuk uit. Het valt me dus zeker niet tegen, en doe hem morgen ook echt aan, maar ik bestel hier niet meer. Hoe goedkoop ook, de onzekerheid of je de jurk wel op tijd hebt is het me niet waard! Heb trouwens geen enkel emailtje gehad van de email service waar mijn jurk bleef, en ook niet meer het mailtje dat ze hem verzonden hadden! Dank jullie wel voor het duimen, ik weet zeker dat het geholpen heeft :D En hoop dat ik jullie wat heb kunnen helpen wat betreft bestellen met Gogogu! Groetjes Nikie!
|
|
Lesley
15-10-2011
|
8-7-2011 12:33:37
Amai, zal wel een pak van je hart geweest zijn dat je de jurk toch nog net op tijd hebt aangekregen! En al een chance dat de maten enz dan toch al goed kloppen zodat je niet met die miserie zit. Veel succes met je jurk!
|
|
Linde
26-5-2012
|
8-7-2011 12:59:41
Om eerlijk te zijn heb ik nu nog meer zin om mijn kleed te bestellen bij gogogu! Kvind het zo mooi en ik heb nog een klein jaar dus de stress over het op tijd krijgen, is er ook al niet bij.. doen of niet?
Ben wel heel blij voor jou Nikie!
Linde
|
|
Lesley
15-10-2011
|
8-7-2011 13:06:46
Ik zou het er op riskeren als het echt je droomjurk is! Zoals je zegt nog tijd genoeg. En een account aanmaken zodat je het pakketje toch kan opvolgen.
|
|
Linde
26-5-2012
|
8-7-2011 13:23:18
We gaan het doen. Zal komende week (als het lukt qua tijd) mijn bestelling plaatsen en inderdaad een account aanmaken. Mijn jurk kost 90 euro dus als het niet ok is, hetzij zo.. En een naaister om het eventueel aan te passen, heb ik. SPANNEND!
Linde
|
|
Nikie
|
14-7-2011 23:31:45
Daar ben ik nog even om te vertellen of de jurk het daadwerkelijk heeft overleefd en niet halverwege de avond uiteen is gevallen ;) Hij had namelijk een sleep, dus was bang dat hij meteen uit zou scheuren oid als er op gestaan werd. Maar hij heeft het de hele avond uitgehouden, er zitten ook geen haakjes oid in. Uiteraard wel vies aan het einde van de avond aan de onderkant, maar heb m laten reinigen bij de stomerij en hij is weer zo goed als nieuw! Dus over de kwaliteit zul je mij niet horen. Ook heb ik ontzettend leuke en enthousiaste reacties gehad, zo leuk en origineel etc. zal wel ontzettend duur zijn geweest (ze moesten eens weten ;) ) Dus als je de tijd hebt om te wachten, dan zeker doen! Ik moet bekennen, als ik er een leuke zie staan, dan overweeg ik het toch weer voor de kerstgala's, omdat ik hem dan wel zeker op tijd heb. Dus ik kom nú al terug op mijn 'ik doe het nooit meer'! En inderdaad Linde, maak een account aan, en zet alles wat je nog kwijt wil aan de naaisters duidelijk in de opmerkingen. Dan moet het niet anders dan goedkomen!
|
|
Nikie
|
14-7-2011 23:32:30
(Hmm probeerde nog een foto te plaatsen van mij in de jurk, zodat jullie een idee hadden, maar ik weet niet of dat kan/hoe dat moet :( )
|
|
Nikie
|
14-7-2011 23:38:21
Heb maar even de foto als avatar genomen, kijken of dit werkt! (het was btw een gemaskerd bal, vandaar het masker ;) )
|
|
Linde
26-5-2012
|
14-7-2011 23:47:59
Dankjewel Nikie voor je raad! Ziet er inderdaad leuk! En de complimentjes zijn altijd meegenomen! :)
Super!
|
|
Shirleyjane
8-9-2012
|
18-7-2011 10:26:24
Zeker heel leuk! Gelukkig maar dat het toch goed is gekomen... Ga ook nog maar eens kijken, maar ze hebben zoveel mooie jurken..ik wil ze allemaal :p
|
|
ilona
24-9-2011
|
6-8-2011 22:39:33
Goedenavond dames,
Heb ook bij gogogu aantal spullen besteld ivm aankomende bruiloft en wil graag mijn ervaring met jullie delen.
Vond de prijzen heel aantrekkelijk en kon de verleiding niet weerstaan om te bestellen...
Ik heb op 27 juli dus een account aangemaakt en een bruidsjurk, bruidsschoenen, diadeem, sieraden (setje ketting + oorbellen) en haarpinnen besteld.
Heb gelijk na de bestelling een e-mail gekregen dat mijn paypal betaling is ontvangen en dat ze bezig zijn met het verwerken van mijn order. Vervolgens ontving ik nog een email van ze dat de schoenen die ik besteld had uitverkocht waren met paar tips van andere schoenen die ik leuk zou vinden voor ongeveer hetzelfde prijs. Ik heb dan andere schoenen op hun website uitgezocht een doorgegeven dat ik die wilde. Kreeg bijna meteen een emailtje terug dat die schoenen op vooraad waren en worden geleverd.
Gisterenochtend stond er DHL voor de deur met 'n pakketje! Ik dacht 'ow dat is snel!' Maar in 't pakketje lag slechts de helft van mijn bestelling: de schoenen, diadeem en haarpinnen.
Oke...ik verwachtte ook niet dat ze binnen 1 week mijn bruidsjurk klaar hebben dus dat wordt nog ff wachten... Maar ik ben voorlopig heel blij met de schoenen, die zijn echt super mooi! Diadeem en haarpinnen zitten er ook goed uit, ber er helemaal tevreden mee!
Nu nog de jurk. Begin em nu toch 'n beetje te knijpen of die op tijd komt (ik trouw op 17 sept.) en in 'n juiste maat ed...
|
|
ilona
24-9-2011
|
6-8-2011 23:14:59
Ik trouw trouwens op 24 sept. niet op 17 sept. 'n typfoutje!
|
|
ilona
24-9-2011
|
6-8-2011 23:41:18
Diadeem en haarpinnen 'zien' er leuk uit, maar zitten ook prima op mijn haar! Zal morgen wat foto's plaatsen van de schoenen en haaraccessoires.
groetjes, Ilona
|
|
tanja
30-6-2012
|
22-9-2011 20:26:02
En is het goed gegaan? Voor 30 euro meer kan je ze ook echt opmaat laten maken, las ik.
|
|
marieke
29-6-2012
|
18-3-2012 22:07:10
Ik heb een kleedje besteld via gogogu voor mijn dochtertje op 26 februari. Heb een mail ontvangen waarin stond dat ik een mail zou krijgen van zodra het kleedje zou verzonden worden, maar voorlopig nog niets gekregen. Een mail van paypal wel direct gekregen. Het zou ongeveer maximum 27 werkdagen duren eer ik het kleedje ging krijgen. Nog 102 dagen voor onze trouw, dat moet wel lukken zeker?? Hopelijk...?? Als ik hier alles zo lees, begin ik toch te panikeren.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|