Terug naar overzicht
hoi bij ons in de feestzaal hebben ze een speciale kluis waar we dat in kunnen leggen. Maar de CM heeft ons een goede tip gegeven =>haal alle enveloppen uit de doos en plak ze samen met een stuk tape en leg die zo in de kluis, dan kunnen er zeker geen enveloppen 'vermist' gaan!!! Laat iemand dat doen die je vertrouwt (zus , ouders,...) Groetjes!!!
Heyhey, Bij ons is er in de feestzaal een kamertje dat op slot kan en waarvan enkel wij de sleutel krijgen. Daar gaan wij dan ook mijn handtas enz. zetten en na de receptie ook de enveloppedoos :-). Groetjes!
Ik heb alvast een enveloppendoos bestelt waar onze uitnodiging een deel in verwerkt wordt,en daar kon je kiezen tussen 2 dingen koffereffect of hangslotje Ik vond het koffereffect zeer mooi maar toen ik vroeg of dit ook mogelijk was met een slotje aan moest ik 7,5€meer betalen dus heb ik maart voor het hangslotje gekozen. Zo zitten de enveloppen al achter slot,en dan gaan we ze in het kamertje leggen die voor ons voorbehouden is en we idd ook een sleutel van hebben groetjes
Bij ons is het een rode brievenbus,aanwezig door de zaal, die word op de receptie bij ons geplaatst en daarna achterons gezet (discreet) tijdens feest. grtjs
Hallo,Wij hebben de onze gewoon in de koffer auto gestoken. De kans bestaat dat er onder het personeel van de zaal iemand lange vingers heeft. In ons geval wilden ze zelfs niet zelf de bloemen in de bruidskamer zetten om niet te kunnen beticht worden van diefstal.
In de auto zetten zou ik nooit doen! Iedereen weet dat als je naar een feest gaat, de auto ettelijke uren onbewaakt staat... En als die vlakbij de feestzaal staat... Bij ons zette de zaal die apart in de kluis. Het laatste wat zij willen, is slechte reclame, dus zij doen er àlles aan om dat goed te 'bewaken', hoor!