Terug naar overzicht
HalloOns trouwfeest gaat er door op 10 september 2011. Zelf hebben we geen ervaring met de zaal. Wel al veel positieve reacties gehad. we hebben er wel goede hoopi n.
Laat je iets weten als je trouwfeest gepasseerd is hoe het gegaan is? We hebben er ook wel goede hoop in maar het is nog iets beter als het effectief bevestigd wordt é.
Zal zeker iets laten weten.
Gewoon uit curieuziteit van waar ben je?
zie privé berichtje :)
Hallo Annelies en Alien, Jullie hebben met Hof ter Heulebeke een uitstekende feestzaal geboekt, daar moet je echt niet aan twijfelen. Ik woon er maar een paar straten vanaf, en mijn ouders hebben er hun jubileum gevierd, mijn beste vriendin en nicht hebben er hun trouwfeest gehad en ik ben er al 2 keer naar een babyborrel geweest. Mooie zaal, proper, propere toiletten, goeie bediening en zeer lekker eten! Het buffet is echt overdreven veel, maar ook als je kiest voor bediening aan tafel, heb je ruimschoots genoeg. Obers komen echt constant rond met drank, vragen of alles naar wens is, ... Er is ook een mooie tuin tegenover de zaal om foto's te trekken en een ruime parking. Een tip: het voorgerecht papilliote van zalm en kabeljauw is écht overheerlijk :) Mss enkele kleine minpuntjes (maar er is aan elke feestzaal wel iets): De zaal is niet "vierkant", maar nogal smal en lang. Ik had er een beetje het gevoel dat de mensen ver van de DJ en de dansvloer zaten. Als je niet met overdreven veel volk zit, is dat natuurlijk niet het geval. Als je buiten wil aperitieven, staan de tafels en stoelen op het terras, maar dat is wel vlak naast de weg om de parking op te rijden. Als er kinderen zijn op je feest, moet je er wel rekening mee houden dat het nogal gevaarlijk is om ze te laten buiten lopen. Op een trouwfeest is dat mss totaal niet van belang, maar op de babyborrel in de zomer was dat toch wel een minpuntje. Dit zijn zo de enige 2 zaken die ik kan bedenken wat ik iets minder vind, maar geen enkele feestzaal is perfect. Er is altijd wel ergens iets maar het is niet iets om je mateloos aan te storen. Voor de rest is het echt top!
Het eten is idd superlekker! Wij zijn eens gaan eten in hun restaurant 'albarello' in Wervik! Lekker!!! :)