Nu Online
Momenteel zijn er 444 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk tot op de knie

21-6-2011 11:20:00
Hallo,

Ik ben op zoek naar een bruidsjurk, maar een tot op de knie.
Mag in gebroken wit zijn, maar zonder tule of strikken of allerlei onnodige versieringen.
Moeilijk te vinden. Over het algemeen zijn bruidsjurken lang.
Kan iemand een winkel aanraden die korte bruidsjurken verkoopt?
Of een goede naaister die zelf een kort kleed kan naaien?
Regio Oost-, Wes-Vlaanderen, Antwerpen, Brussel.

anja

Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 998

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik21-6-2011 11:22:23

Hoi Anja,

ik heb vorige week bij Cermo korte bruidsjurkjes zien hangen.

succes!

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik21-6-2011 11:45:38

http://pierre-yves.be/Fotos/webgals2010/web_Pierre_Yves_Bruid/index.html

bij pierre-yves hebben ze er ook een paar

Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 12:08:03

In de collectie van Marylise zit er ook eentje, ik heb het aangedaan bij m'n pasbeurten maar heb dan toch voor een lang kleed gekozen

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik21-6-2011 12:15:33

Ik denk dat de meeste bruidswinkels in hun collectie ook wel korte jurken hebben tegenwoordig. Gewoon ergens binnenstappen, vragen en passen. Zo simpel kan het zijn

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik21-6-2011 12:33:38

in de linea raffaelli collectie zit een kort rood kleed

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik21-6-2011 12:49:58

Hoi!

Ik heb een kort kleedje en dat komt van Caro's Bruidsboetiek uit Geraardsbergen.
Ik heb lange en korte gepast, maar die lange gingen met echt niet af... ze had er maar een stuk of 5, maar het eerste was het juiste :)

Ze hebben niet in alle bruidswinkels korte kleedjes, hoor. De eerste winkel dat ik deed, had dat niet, de tweede gelukkig wel :)

Stap gewoon eens een winkel binnen.
Velen kijken hier op het internet naar kleedjes, maar je moet die kleedjes aanhebben om te weten of ze je passen of niet :)

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik21-6-2011 13:01:26

hoi

In de bruidswinkel waar ik mijn kleedje kocht ging er eentje op de paspop mega fantastisch mooi! de winkel is Scarpelini Oostende misschien ook op hun site te vinden
of je kan hen bellen welk merk het is en es kijken op het internet

groetjes en succes met je zoektocht
fatimma

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik21-6-2011 13:29:30

Oni onik heeft veel korte jurken in hun collectie.

ik wou ook kort en ze zeiden in de bruidswinkel dat ze elke lange jurk gewoon in kunnen korten dus ben ik lange beginnen passen (en besloten ze lang te laten ipv in te korten)

als je een eenvoudige korte witte jurk wil kan ik je maureendeclercq.be aanraden, eenvoudiger zal je moeilijk vinden en haar pasvorm is werkelijk sùper, ik heb 3 jurken van haar en ze maakt ze op maat voor je. 150 à 200 euro ongeveer. Haar eerste witte jurk uit collectie 2009 ga ik voor mijn bruidsmeisje laten maken in het klein.

Zelf ben ik uiteindelijk voor lang gegaan maar heb ik om te dansen wel nog een korte witte jurk gekocht van het merk "La petite robe di chiara boni".

cindy
2-7-2011
 Meld misbruik21-6-2011 13:42:29

Hoi,

Ik heb ook een bruidskleedje tot op de knie. Is wel geen wit.
Het komt van Couture Annie in Gent en nog nie eens zo duur.

Groetjes en hopelijk vind je jou droomjurk.

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik21-6-2011 14:45:05

in Jagré was er witte "suitekledeij"... (allez, ze hadden die kleedjes ook in allerhande mooie kleurtjes)

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik21-6-2011 15:08:06

www.suitsyouwell.com heeft ook korte kleedjes en ze hebben een winkel in Nederland als je ze toch liever eens zou passen (werken blijkbaar met andere maten, dus passen is aangeraden volgens mij).
Ik ga eerst eens kijken bij de mensen van www.aponi.be thuis en als het mij daar niet aanstaat rij ik ook naar de winkel van Suitsyouwell.

Nele
24-9-2011
 Meld misbruik21-6-2011 17:31:32

Ik heb een mijn kleed in gebroken wit tot op de knie gekocht bij 1.2.3.

Gewoon bij cocktailjurkjes ipv bruidsjurken kijken, dan heb je veel meer keuze in kleedjes op knielengte :)

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik21-6-2011 20:20:00

de collectie van Anne Belin in Gent heeft korte bruidsjurkjes !

nicky
3-9-2011
 Meld misbruik21-6-2011 22:46:02

Bij bruidsmode cony in sint maria aalter.. Super vriendelijk daar echt een aanrader. Heel mooie collectie waaronder linea raffaelli... Groetjes

Jolien
1-7-2011
 Meld misbruik22-6-2011 16:46:00

Mijn kleedje komt van Max Azria in Antwerpen. Mooie korte kleedjes!

Herfstbruid
29-10-2011
 Meld misbruik22-6-2011 19:33:57

Beste Anja,

helemaal herkenbaar je verhaal. Toen ik besloten had een kleedje tot op de knie te zoeken zonder al te veel frutsels heb ik stad en land afgezocht (ik ben van België, maar woon in Nederland: dus eigenlijk 2 landen).
Uiteindelijk heb ik een kleedje gevonden van Jesus Peiro bij Le Chapeau in Antwerpen (heel uniek, want het staat in geen enkele catalogus van Jesus Peiro; dit merk heeft trouwens meer dan 1 kort kleedje). Anne Belin in Gent heb ik ook bezocht (de volledige collectie is te zien bij Decotex): zij hebben ook leuke modellen (beetje Jacky O-stijl). Cymbeline heeft ook érg leuke korte kleedjes. Ik vond vooral de korte jurken van de collectie 2010 mooi (model Dagmar en Daël bv.). Cymbeline heeft in Brussel een grote winkel waar ze ook oude collecties hebben hangen. Deze heb ik wel zelf nooit bezocht, want ik had uiteindelijk de jurk al gevonden. Bellini in Geel was bij mij ook nog een optie. Het vervelende is dat elke winkel meestal maar 5 tot 10 korte kleedjes heeft (de meesten willen nu eenmaal lang), dus het is veel reizen...

Succes!

anja

Meld misbruik23-6-2011 17:30:18

Bedankt voor de vele reacties!!!
Ik ben volop de collecties op internet aan het bekijken, en ik vind geen enkel kleedje dat volledig of gedeeltelijk mijn smaak is! Dit is bijvoorbeeld iets wat ik wel mooi vind, maar: het is geen kleedje uit een bruidswinkel of -website en het kost maar 90 euro!!! Het is van esprit: http://www.esprit.be/index_bn.htm?LKZ=BE&camp=BE_IC_GG_SB_40_001
Ik zou het dan wel dragen mét de bandjes, en ik zou naar een naaister gaan om het perfect volgens mijn maat te laten inleggen. Ik zou zelfs de strik laten weghalen, zodat het enkel een band is achteraan, ik heb het niet voor strikken. Ik ben van plan het te bestellen, en dan zie de stof eens in het echt en kan ik nog beslissen. Wat vinden jullie? Kan dit als trouwkleedje? Ik zou dan ook nog op zoek gaan naar een bolero, of er een op maat laten maken, in een ander kleurtje (welk?), want het zal al iets frisser zijn op de trouwdag.

anja

Meld misbruik23-6-2011 17:34:03

Blijkbaar kom je met die link op de algemene site terecht.
Je moet bij "zoeken" (rechts bovenaan)

Q24135 intikken, en dan kijken bij de witte jurk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info