Terug naar overzicht
Een tekst weet ik niet, maar het is ook leuk om balonnen of duiven omhoog te laten voor de overledenen
Hey Wij doen een alternatieve viering en hebben dit dus ook helemaal in elkaar moeten steken...3 mensen van mijn kant en drie mensen van mijn vriend zijn kant komen iets vertellen over ons... Dit worden dan herinneringen... Nadien nemen wij de mensen mee op tocht door herinneringen en bedanken dan de ouders... Na het bedanken van de ouders hebben we zelf een tekstje gemaakt... Iets in de aard van dat we geworden zijn wat we nu zijn niet enkel door onze ouders, maar ook door alle mensen rondom ons... Dan gaan we zeggen dat we enkele mensen heel hard missen op deze viering en dat we graag aan hen even willen terug denken... Dan wordt er een liedje opgezet een kaartje geschreven door ons en dit wordt aan een ballon geknoopt en in de lucht gelaten... Op het einde van de viering moeten alle genodigden ook zo'n kaartje schrijven, maar dan met een wens naar ons toe en deze worden dan allemaal samen losgelaten...Dan blijft het wel een beetje in de viering en hoort het allemaal een beetje samen...
als jullie nog teksten hebben in het algemeen over een persoonlijke viering ... wil ik deze altijd wel eens zien indien mogelijk. wij doen onze viering namelijk via rent a priest en ben al volop aan het zoeken naar mooie teksten...