Terug naar overzicht
Huis van Wonterghem @ Kuurne? Groetjes
Vijverhof Wevelgem!
Hallo dank je voor je reacties :-) huis van wonterghem is inderdaad een mooie locatie maar veel van ons vrienden zijn ons daar reeds voor gegaan. Met het vijverhof heb ik zelf niet zo een goede ervaring, maar ik lees hier wel allemaal positieve reacties. Dus dat zal wel toevallig zijn geweest.
Hoi Wij hadden vooraf een lijstje gemaakt met zalen in diezelfde buurt (Kortrijk-Waregem). We hebben ze wel niet allemaal bezocht, zouden we maanden mee bezig geweest zijn :-) Maar als je kijkt op internet kan je snel zien of het jullie stijl is of niet denk ik... Klokhof (Kortrijk) - Hotel Broel (Kortrijk) - Lindenhof (Deerlijk) - Leieburcht (Sint-Eloois-Vijve) - Den Oesterput (Wevelgem) - Domein Carlton (Kortrijk) - Goed Ten Houte (Kortrijk) - 't Waaihof (Kortrijk) - Vaernewijck (Kuurne) - Zalen 138B (Harelbeke) We hadden er ook nog enkele in Roeselare, maar da's dan misschien minder regio Kortrijk. Zelf zijn we al gaan feesten in het Lindenhof en in Leieburcht en dat was telkens wel in orde. Maar omdat we er al veel trouwfeesten hebben gedaan, hebben we zelf toch voor iets anders gekozen :-) Groetjes en veel plezier met je zoektocht! Ine
D-hotel in Kortrijk, maar das dan wel met catering en zelf aan te kleden zaal. Zelf zijn we in het Klokhof in Marke getrouwd. Je hebt ook nog Cortina (Wevelgem) en Marquette (Marke). De Alta Ripa (Outrijve) schijnt ook de moeite te zijn...
Alta Ripa Outrijve is een zeer goede zaal, al verschillende malen geweest.