Terug naar overzicht
Das altijd tof om te horen dat alles goed is verlopen... Geniet er nog maar een beetje van na... Een dikke proficiat alleszins!!groetjes, liesbeth
Van harte proficiat en geniet er nog maar van... Nu kunnen jullie samen uitkijken nr de mooie foto's. groetjes
Een hele dikke proficiat!!!! We kijken uit naar de foto's!!!! Het zag er inderdaad een adembenemende mooie locatie uit!!!! Geniet nog van jullie honeymoon! groetjes
Een hele dikke proficiat! Vooral blijven genieten van elkaar! Groetjes
Hey Sophie Vooreerst een dikke proficiat voor jullie tweetjes! En bedankt voor je verslagje. De burgermeester zag zijn kans blijkbaar...;-) Ik heb aan je moeten denken zaterdag omdat ik zo benieuwd was naar Hof ten Damme. Ik kijk al uit naar volgend jaar...nog 414 dagen op de teller. Echt leuk dat de mensen zo positief reageren op de zaal. Ik had er zelf ook wel een wauw-gevoel, heel romantisch en stijlvol. Mag ik vragen hiveel gangen jullie hadden? De dame van de zaal zei dat warm voorgerecht, hoofdgerecht en dessertenbuffet volstaan maar vind dit precies wat weinig en zou niet willen dat de mensen nog honger hebben. En viel de dj mee? Geniet nog volop na van jullie dag en ik kijk al uit naar de foto's! groetjes Bi
wij hadden 4 gangen, een koud en warm voorgerecht, hoofdgerecht en dessertbuffet. Dat was echt wel genoeg, iedereen was tevreden. het dessertbuffet blijft heel de nacht staan. De dj was een oude man maar draait heel goed. iedereen heeft tot 5 uur staan dansen dus dat zegt genoeg he. gelukkig want er is wel vaak gelachen met dat oude manneke achter die tafel op voorhand :-) Je gaat er zeker geen spijt van hebben, het maakt je dag echt perfect. het is elke euro waard hof ten damme veel succes Bianca, als je nog vragen hebt mag je me steeds mailen groetjes
Hey Sophie! Wij zijn ook opzoek naar een feestzaal en een vriendin van mij heeft ook haar trouwfeest in Hof ten Damme gevierd vond dit ook geweldig!! Ik wou vragen hoeveel genodigde er bij jullie waren want wij zouden met een 110tal zijn en vraag me af of dit niet te weinig is dat de zaal te groot toont en dat de gezelligheid eraf zou gaan? Heel veel groetjes x Stephanie
wij hadden 115 genodigden en dat was echt wel perfect verdeeld in de zaal. de tafels stonden mooi verdeeld en het was absoluut heel gezellig! niet twijfelen over deze zaal, het is de moeite groetjes
Hallo bruidjes, Wij hebben gisteren net Hof ten Damme vast gelegd voor volgend jaar. Toen ik daar binnen wandelde viel mijn mond open van verbazing. Prachtig gewoon! Eigenlijk niet verwonderlijk dat ze tot en met november 2012 is volgeboekt. Spannend allemaal! Onze ceremonie zullen we ook daar houden, waarschijnlijk in de orangerie.