Terug naar overzicht
Luciane? http://www.rembo.de/modelle-2010/luciane/index.html
Op de Duitse site van Rembo staan er nog enkele modellen van 2010. Het is inderdaad de LUCIANE
Mijn kleed is van de 2011 collectie en lijkt er wel op. Wel zonder bandjes
Bedankt :) De bandjes spreken me juist er aan.Hopelijk kan ik deze nog ergens passen.iemand een idee qua prijs (Rembo in t algemeen). Ik hoop natuurlijk wel deze ergens te vinden aan een goedkoper prijsje aangezien deze van een oudere collectie is hihihi
Hoi Ci, De bandjes zijn inderdaad heel mooi! Je kan alvast eens navragen in een bruidswinkel of rechtstreeks aan Rembo Styling. Zij zullen je wel verder kunnen helpen. Mijn kleed is van Rembo 2011 (geen wit) en heb dit een goeie 1400 euro betaald. Dit is een prijs die ik hier regelmatig zie terugkomen bij andere bruidjes. Alvast veel succes en ik hoop dat je dit kleed nog ergens te pakken kan krijgen :) Groetjes, Cindy
mijn kleed heeft origineel geen bandjes maar ik heb er een tule halterbandje laten aanzetten. Dus misschien als je een kleed vind dat er erg op lijkt kan je die bandjes er wel laten aanmaken. Mijn kleed van Rembo was ook 1400 euro