Terug naar overzicht
Wij hebben ook een heuse 'strijd' gevoerd om mooie kleertjes te vinden voor de bruidskindjes... Het probleem is dat veel van de betaalbaarder kleren prints hadden en dat wouden we niet. Na 3 zaterdagen zoeken - we deden Izegem, Beveren-Leie, Kortrijk, Roeselare en Brugge aan - hebben we de kleren gevonden bij: Capretti Kids (Roeselare), Babeloe (Roeselare) en CKS (Brugge). Die laatste vind ik qua prijs-kwaliteit heel goed! Bij Papoose (Roeselare) hadden ze ook wel mooie dingen (iets beter in prijs dan Capretti en Babeloe), maar daar vonden we de juiste maten niet. Vooral omdat we onze jongens gelijk wilden hebben, was het door hun leefdtijdsverschil niet makkelijk :-) (1jaar en 11jaar). Veel succes!
Misschien nog een weekje wachten en dan zijn het solden... Kan je misschien eens in winkels gaan kijken die anders te duur zouden zijn. De kleedjes van mijn bruidskindjes kochten we reeds vorig jaar in de solden en komen uit de communie collectie...Veel succes!
ik heb een mooi jurkje voor ons bruidsmeisje gezien bij kinderboetiek Iris in Diksmuide maar vond het echt veel te duur. Hopelijk hangt het volgende weke in de solden nog in de shop. En anders beloofde een bevriende ontwerpster een jurk uit haar volwassenencollectie in miniatuurversie voor mijn metekindje te maken.
Wij hebben de kleedjes laten maken bij Nigels World in Izegem en waren daar zeer tevreden over. Dat viel ook best nog mee van prijs.