Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ivoor trouwkleed... Schoenen...

26-6-2011 15:51:43
Hallo bruidjes,

Ik heb een Ivoortrouwkleed, en ik ben nog opzoek naar bijpassende schoenen die héél goed zitten en
het zou maatje 36 moeten zijn, misschien wel 35. Heb altijd problemen met open schoenen, meestal te groot.
Welke kleur van kostuum zou het beste passen met mijn kleed?
Wil men vriend toch goede tips meegeven.

Groetjes

Wendy
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1043

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik26-6-2011 16:27:03

Hey,

Ik heb hetzelfde probleem met open schoenen, in pumps zou ik ook 35 nodig hebben, maar dit vind je nergens.

Ik heb bij Torfs 1 paar pumps gevonden dat me paste in maat 36.
Het zijn volledige witte met een klein strikje vooraan. Mijn kleed is eerder goud-roze, maar heb ook witte schoenen en bruine ballerina's voor 's avonds.

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 21:32:41

Misschien heb je in van loock meer geluk? Zij hebben wel een groot gamma trouwschoenen en ook wel voor onder ivoorkleurige kleedjes.
Misschien eerst eens bellen voor je er heen rijdt natuurlijk...

Succes!

A.
23-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 21:48:45

www.zalando.be
Heb de mijn via internet besteld en ze zitten zeer goed ondanks dat ik voor een 8cm hoge hak gekozen heb Passen ze niet, krijg je je geld terug en kun je ze gewoon terug sturen!! Snelle service...

steph
14-8-2011
 Meld misbruik27-6-2011 9:33:24

Goeiemorgen,

hier ook ee ivoorkleurig kleed. Voor't gemak had ik gedacht aan ivoorkleurige ballerina's (die ik dan mss een beeje zou kunnen 'pimpen'). Mijn vriend heeft een donkerblauw (straks) kostuum met een ivoorkleurig hemd en ditto das (met reliëftekening in zelfde kleur). Echt prachtig!!! Maar ja, les goûts ets les couleurs...

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik27-6-2011 10:18:16

hey,

ik heb ook een ivoorkleurig kleed,
heb mijn schoenen in de winkel van mijn kleed besteld, en die worden dan in de juiste kleur 'gespoten'. ik heb mijn schoenen van het merk 'linea raffaeli' genomen, die zitten echt super makkelijk.

mijn toekomstige heeft een grijs kostuum met ivoor kleurig hemd en grijze das met reliëf tekening.

Wendy
28-7-2012
 Meld misbruik27-6-2011 21:12:55

Hey dames,
Bedankt voor jullie antwoorden!
Zal hem zeggen dat we de das samen zullen gaan kiezen,
zijn kostuum wil ik nog niet zien.

Tot nu nog geen schoenen gevonden naar mijn zin.. maarja ik heb nog tijd genoeg eh

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik28-6-2011 15:28:55

Hey,

Ik trouw ook in het ivoor en we zijn dit weekend eens gaan loeren voor kostuums en ze hebben hem een prachtig grijs kostuum aangestoken, 3-delig, met een ivoren hemd.
Dat was heel mooi en volgens de verkoopster zeker combineerbaar met mijn bruidsjurk.

Wat schoenen betreft heb ik dat wat aan mn laars gelapt... De mijne gaan eerder naar het wit, gebroken wit, dan ivoor te zijn...

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik28-6-2011 19:39:31

Elsa Coloured Shoes heeft bijna alleen ivoorkleurige bruidsschoenen.
Heb deze middag de mijne gekozen, en ze zitten zaaalig..
Ze hebben echt extra aandacht aan comfort gegeven ook, aan de randjes zit er een soort zacht kussentje onder, zodat het niet zou gaan snijden, super gewoon.
Ik kan je een lijst doormailen met de verkooppunten als je wil?
Op de site kan je ook alle modellen zien www.elsacolouredshoes.com

Wendy
28-7-2012
 Meld misbruik28-6-2011 20:13:46

Comfort is héél belangrijk want ik heb snel pijn aan mijn voeten als ik hakken draag en meestal liggen mijn voeten vanachter ook open, pijnlijke zaak dan.

Als ik toch geen ivoor schoenen vind dan worden het er misschien ook wel gebroken of gewone witte, zou het niet zo héél erg vinden, maarja toch hoop ik dat ik mooie en goed zittende schoenen vind

Wendy
28-7-2012
 Meld misbruik28-6-2011 20:14:40

Katrien, hebben alle schoenen zo een zacht kussentje tegen het snijden?

Wendy
28-7-2012
 Meld misbruik29-6-2011 7:49:30

Bedankt voor de e-mail!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...