Momenteel zijn er 770 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tinneke
9-7-2011
|
27-6-2011 8:48:44
Het is idd niet evident voor die periode. Wij gaan ook naar Mauritius, in september. We konden een heel goede deal krijgen voor Le Prince Maurice. 1 gouden tip: mauritiustravel.nl. Als bruid krijg je serieuze kortingen ;-) Ben curieus wat het gaat worden bij jou! Groetjes, Tinneke
|
|
Annelies
7-8-2010
|
27-6-2011 8:54:04
Hallo, Wij hebben geboekt bij MauritiusTravel.nl, echt een aanrader. Service, prijs,... alles is prima. Als hotel hadden wij Beau Rivage genomen... echt super, volgens verschillende bronnen één van de beste van Mauritius, en dit kan ik zeker niet tegenspreken! Wij zijn vorig jaar einde augustus daargeweest... het was nog beter dan een droomreis!!! Moest je nog iets willen weten mag je ook altijd een mailtje sturen.... (annelieswijnants@gmail.com) Groetjes Annelies
|
|
Sofie
28-8-2010
|
27-6-2011 11:38:42
Hey,
wij hebben via Odysseus geboekt (bij Jetair travel). We zaten in hotel Le Cannonnier, was heel mooi! Alles mooi verzorgd en lekker eten. Wij hadden ook een deel van onze trouwkledij bij en wouden graag een fotoshoot doen. We mochten gewoon een medewerker even meenemen en deze maakte dan foto's waar we wouden. :-)
Wij hebben 1 dag het zuiden bezocht en 1 dag het noorden. En dan hebben we nog een dolfijnen-cruise gedaan naar een onbewoond eiland.
Mauritius is zeker een aanrader!!
groetjes,
Sofie
|
|
kaatje
29-6-2012
|
27-6-2011 12:42:59
hallo,
zie hier julle reacties ivm met de huwelijksreis naar mauritius en heb eens gekeken op de site die jullie aanbevelen in nederland, klopt dit da de prijs maar rond de 2500€ bedraagt voor 2personen??? kan dit bijna niet geloven.
Maar kun je dan ook als Belg deze reis boeken, of kan dit enkel als je in Nederland woont?
groetjes
|
|
Annelies
7-8-2010
|
27-6-2011 12:54:43
Hallo, Het zal van het hotel afhangen wat de prijs is, wij zaten bijna aan 3000 euro voor 2 personen (bruid aan halve prijs, niet all-in). Ik heb dezelfde reis gevraagd in Belgie en dit was meer dan het dubbel, zelfs bijna driedubbel. Ik had eerst schrik om via internet te boeken, je moet uiteindelijk een hele som betalen en je hebt die mensen niet eens gezien, maar zeker niet twijfelen bij MauritiusTravel.nl. Het enige wat je best doet is een verzekering nemen in België (Touring,...) De annulatieverzekering in Nederland is niet zo goed als onze. Als je informatie aanvraagd via hun website krijg je een prachtige boek toegestuurd met alle hotels. Wij hebben vrij laat geboekt en ze hadden zelfs de plaatsen op het bliegtuig al gereserveerd en wij hadden nog niet defenitief beslist. Hierdoor hadden wij zelfs nog vroegboekkorting gekregen. Nog een tip: all-in nemen is zeer duur, wij hadden gekozen om dit niet te doen. Wij hebben nergens naar gekeken, champagne, cocktails, eten, massage,... , en uiteindelijk zaten we nog onder de all-in prijs (bij Hotel Beau Rivage) Nog vraagjes... laat maar weten... Groetjes Annelies
|
|
Annelies
7-8-2010
|
27-6-2011 13:03:55
oh, sorry, typfoutje... Wij zaten aan bijna 4000 euro voor onze reis voor 2 personen
|
|
cin
27-9-2011
|
|
|
Griet
21-4-2012
|
27-6-2011 22:19:54
Hallo, Ik heb net ook eens zitten kijken op de site en kan ook niet goed geloven dat het zo een prijsverschil is met de reisbureau's in België. Als je kijkt bij de aanbiedingen zie je prijzen staan van mei tot oktober. Wij zouden pas vertrekken 23 april '12. Iemand een idee of het dan veel duurder is? Annelies, in die €4000, zit dan hetgene dat je daar extra hebt betaald, massage, champagne,... Of was het enkel het bedrag van de reis? Alvast bedankt! Griet
|
|
Annelies
7-8-2010
|
28-6-2011 8:12:03
Hallo, Die 4000 euro (3800 om precies te zijn) was enkel de reis, wij hebben daar nog ongeveer een 1000 euro gespendeerd (champagne, wijnen, eten, cocktails, massage, souveniers, ...). Dus voor een 5000 euro waren wij gesteld. Wij hebben via het reisbureau ook de transfer van en naar het hotel laten regelen. Dit zat ook in bovenvermelde prijs. Ik zou dit wel aanraden, je stapt uit het vliegtuig en ze wachten je op en brengen je naar het hotel. Voor de trips komt er iemand naar jullie hotel. Zij maken een afspraak zodat je zelf kan bepalen wanneer. Bij ons was dit Cathay tours. Ook weer prima verzorgt. De trips zijn met prive chauffeur (de speedboot is in groep). Wij hebben 3 trips gedaan (noord, zuid en speedboot tocht). De trips waren als ik mij niet vergis +/- 600 euro (samen). Dit was incl chauffeur, diner,.... Ik vond het in het begin ook allemaal vreemd, zo een reis boeken en je hebt deze mensen enkel aan de telefoon gehoord. Je kan uiteraard ook tot daar gaan, ze hebben een kantoor, maar dit is eigenlijk niet nodig. De nodige documenten sturen ze op met de post, alles verloopt prima.... Wel op tijd boeken, zo krijg je als bruid de korting én nog eens vroegboekkorting... Toch de moeite om snel te beslissen. Om de website van het hotel Beau Rivage kan je in 3D al eens rondlopen in het hotel, en geloof mij... in het echt is het nog mooier. Wij hebben daar ook plaatselijk aan de mensen gevraagd welke hotels het beste zijn... dit was Beau Rivage en Le Prince Maurice (dacht ik). Persoonlijk kan ik je ons hotel echt aanbevelen... pure luxe! Wat een bediening... je voelt je echt koning en koningin!!! Ik zou onmiddelijk terug vertekken... Groetjes Annelies
|
|
|
|
|
|
|