Terug naar overzicht
Hallo, Als jullie dit uiteindelijk hadden gekozen zou ik niet weten waarom dit niet meer kan als de neef van je verloofde dit al heeft... Ik begrijp je wel, maar als je dit echt wilt zou ik niet veranderen... Ik heb even gegoogled en heb volgende liedjes gevonden op een gelijkaardig forum: Marco Borsato:Een liefde voor het levenFrans Bauer en Marianne Weber:Bij jou vindt ik de liefdeJan Smit:liefdePaul de Leeuw en Cor Bakker:zo lang de liefde blijft winnenWolter Kroes:Echte liefdeGerard Joling:liefde op het eerste gezichtRomeo en Juliet:liefdeFame:liefdessceneClouseau:een huis vol liefde Ik weet niet of er iets tussenzit, ik heb niet geluisterd maar dit zijn er toch al enkele... GroetjesAnnelies
Hoi wij hebben zij van marco borsato. tekst is ook zeer toepasselijk. veel succes
Waarom zouden jullie moeten veranderen?!?! Een collega van mijn vriend is in April ook getrouwd en zij hadden hetzelfde intredelied als wij gekozen hadden.. uiteraard zei hij meteen van "doeme, dan zullen we maar veranderen". Maar dat hebben we niet gedaan omdat ik het een veel te mooi liedje vond!! Dus gewoon je Dochters van Marco Borsato laten staan en genieten!!
Ik zou niet veranderen, en de meesten gaan het ook niet herinneren.Ik denk dat het bovendien moeilijk is om een andere nummer te vinden die jullie persoonlijk nog meer zal aanspreken.....