Terug naar overzicht
Beste bruidjes,
De helft van de tafels wordt met rood tafelpapier en witte loper gedaan de andere helft met wit tafelpapier en rode loper. Elke tafel krijgt een grote witte ballon en hierop schrijven we collega’s, familie bruid,….
lijkt me wel leuk,ik zou de tafels wel hetzelfde doen en de ballonnen op tafel zou ik afwisselen met rood en wit. Het is natuurijk allemaal een kwestie van smaak.De kubussen kan je ook rood en wit doen. Die transparante gekleurde dozen van ikea vind ik ook wel leuk,daar kan je een foto aan de binnenkant tegen hangen. Voor op tafel kan je ook boompjes maken met stukjes stof (effen,geruit,tekening,streepjes,...)Heel mooi,alleen wat werk aan( rond een stok gekleurd lint,isimo bol op,op de isimobol stukjes stof met kopspelden vaststeken,bloempot en steentjes in) Bij ons versierd de zaal alles maar ik ga ook zo'n boompjes maken voor aan de deur.
je kan ook met ipv gastenboek, met kaartjes werken die ze dan in de kubus op hun tafel kunnen steken. maar op zich een leuk idee, ik zou ofwel alle tafels dezelfde bedekking geven ofwel ook in de balonnen afwisselen, bvb de ballonnen in de kleur van de loper die op die tafel ligt
Ik zou de tafels ook uniform houden. Allemaal wit of allemaal rood. Gaat sjieker overkomen.
Ik vind het wel een leuk idee,maar ik ben bang dat het te druk wordt met de kleuren,.. en de ballonnenik weet niet hoe je deze wil neer zetten zonder weg te rollen..kubussen is een leuk idee welke hoogte denk je? ik zou zelf aan zuilen denken van piepschuim deze kan je eventueel in verf spuiten en zijn ca. 70cm hoog of hoger...en er wel wat opzetten wat hoogte creeerd.Ik vind de foto's erg leuk!Wat dacht je van een baldakijn, troonhemel..neervallend stof in een sjiek effect.tros ballonnnen eronder hangenKomt rustig over en bij decofrutsels kan je alles halen en de tafeldecoratie..wat dacht je van een tafelkleed unikleur, daarover heen placemats in hartvorm en in de borden een hartvormige servet met een krijtbordje of een naamplaatje van karton in een hartvorm welke je aan een glas kan bevestigen?Als je mooie lopers hebt kan de deze ook aan de wanden presenteren
De tafels ga ik toch zoals mijn eerste idee gewoon hetzelfde houden... witte tafels met een smalle rode loper. Balonnen ga ik ook gewoon wit houden en deze dienen enkel als tafel aanduiding (normaal gezien zit daar zo'n bolletje zand of zoiets aan hé)Wat de kubussen betreft... wou ze deze maken en zoals je al zei lara wit spuiten!!De maten weet ik niet... wel trapgewijs naar omhoog. We hebben ook lusters in de zaal dus daar gaan we van dat tulle doorhalen.... Denk dat dat voor ons doen al meer als voldoende is.. houden eigenlijk niet zoveel van dat tralalala Maar na jullie advies kunnen we er ons toch een beeld van voorstellen wat kan en niet kan... thanx!!