Terug naar overzicht
Mijn collega heeft de trouwjurk van haar dochter zelf gewassen met vanish in bad!!De jurk is helemaal zuiver.. heeft deze goed laten uitdruppen en drogen aan de trap. Dus denk dat ik het ook op deze manier ga proberen
ik heb mijn kleed binnen gebracht in de nieuwkuis. Het was ook heel vuil door het slechte weer. Vorige week kreeg ik telefoon dat ze het niet helemaal proper kregen en ze vroegen of ze nog een beetje verder mochten proberen. Voor mij was dat goed, zolang het maar niet beschadigd zou zijn.. ik wacht nog op nieuws.. we zullen zien.. Als zij het al niet proper krijgen, dan zal ik het zeker niet zelf kunnen.. Kostprijs was normaal 65 euro maar doordat ze nog verder moesten proberen ging het iets duurder zijn (niet zoveel zeiden ze me) Ik wacht af..
ik heb de mijne ook in de droogkuis binnengedaan, het heeft me 80 euro gekost, maar ze is wel proper... groetjesJoyce
Ik mag hem binnenbrengen in mijn bruidswinkel en zij reinigen hem. (50 euro dacht ik)
Ik heb hem binnen gebracht bij nieuwkuis en zal er 95 € voor betalen: kleed + bolero... Gezien ik daar al vaak gereinigde trouwkleedjes heb zien hangen, heb ik er alle vertrouwen in dat het wel zal lukken om het terug proper te krijgen :-).
De mijne is ook naar de droogkuis gegaan, zuiver voor 55 euro (kleed uit 1 stuk is duurder als kleed in 2 delen!)
Ik heb de mijne ook naar een droogkuis gedaan. Voor kleed met bolero moet ik 93 euro betalen. Ze hebben gisteren gebeld dat het klaar is, dus morgen ga ik het afhalen. Ze hebben niets gezegd van dat ze het niet proper hebben gekregen,dus vermoed dat het terug proper zal zijn.
Hoi Heb mijn laten reinigen voor 65 euro! Ziet er als nieuw uit
Oei, als ik dit lees, voel ik mij serieus bedrogen.Mij hadden ze verteld dat het ongeveer 80 à 90 euro zou kosten.Toen ik er om ging, was het plots 130 euro!!! (zonder enige reden van bijvoorbeeld extra kuiswerk)Ik heb duidelijk gemaakt dat ik dit niet kon en dat men zo geen zaken kan doen. Jammer maar helaas toch moeten betalen, anders kreeg ik mijn kleed niet mee. Het is proper met uitzondering van de sleep maar bon, met een wrange en dure nasmaak!
Heb voor mijn kleed (2 delig) + het kostuum van mijn man en zijn das tesamen 100 euro betaald.